Foto bij Hoofdstuk 14

De volgende ochtend zat je al weer vroeg bij Tom in zijn kamer en was weer op bed gaan zitten. Hij had tenslotte gevraagd of je weer langs wilde komen en dat had je maar gedaan. Je besloot hem maar weer wakker te maken. Je boog je voorover en drukte heel licht je lippen op zijn wang. Toen je zag dat hij wakker werd, ging je weer zo normaal mogelijk op zijn bed zitten en keek naar buiten. “Hey” zei hij zacht, “goed geslapen?”. “Ja hoor, jij ook?”. “Ja, en goed wakker geworden dit keer” zei hij glimlachend, “zijn de anderen eigenlijk al wakker?”. Op dat moment werd er hard op de deur gebonkt en kwam Bill binnenrennen. Hij liep naar je toe, gaf je een knuffel en daarna liep hij verder naar Tom om hem uit bed te sleuren. “We hadden vandaag nog wel een interview sukkel!” schreeuwde hij. Tom sprong uit zijn bed, deed snel zijn kleren aan en rende achter Bill aan de gang op. “We moeten gaan” hoorde je David boos zeggen. “En ik dan?” vroeg je zielig. “O, kan je in de kamer van Tom blijven? We zijn binnen een uurtje weer terug”. Je knikte en liep terug naar zijn kamer waar je de tv aanzette en op zijn bed ging liggen kijken.
Een uurtje later waren ze inderdaad al weer terug en kwamen ze allemaal de kamer in gerend om te vertellen hoe saai het was. “Dat wist ik niet. Ik dacht altijd dat jullie het leuk vonden”. “Weer iets wat je dus niet moet geloven” zeiden ze lachend. Ze kwamen allemaal bij je op het bed zitten en keken ook naar de tv waarop je een film aan het kijken was. Tom lag al snel naast je en kwam steeds iets dichterbij. “Zozo, Tom” zei Georg lachend. “Wat? Ik maak alleen maar ruimte voor jullie”. Ze moesten alle drie lachen. “Nou, ik durf te wedden dat als we niet opzij waren gegaan, Bill naast het bed was gevallen” zei je lachend. Hij keek je raar aan omdat hij je niet geloofde en keek weer naar de tv. Ineens schoof je opzij en ramde je Bill van het bed af en gaf Tom een ‘high-five’. Je zag Bill vanaf de grond even verbaasd naar het bed kijken en kreeg toen een gemene grijns op zijn gezicht. “O, wacht jij maar” riep Bill lachend en hij kwam op je af. Daarna sprong hij zo bovenop je en begon je te kietelen tot je het uitschreeuwde en Tom je kwam redden. Snel sloeg hij zijn armen om je heen en bleef zo zitten ook al was Bill al weg. “Je mag wel loslaten hoor, Tom” zei je lachend. Snel liet hij je los en keek je blozend aan, “sorry”. “We willen vanavond weer uitgaan, maar nu in een club die wat dichterbij is” zeiden Gustav en Georg. “Euhm..is goed. Hoe laat willen jullie weggaan dan? Ik denk dat ik zo dan even naar huis ga om wat uit te zoeken en te douchen. Komen jullie me halen?” vroeg je met een superlief gezichtje aan Bill, die bijna meteen ‘ja’ zei. “Oké, dit is mijn adres *….*, dan zie ik jullie straks”. Bill liep nog even mee tot aan de deur, “saai hoor”. “Ja, jullie moeten het vandaag zonder mij doen” zei je lachend toen je wegliep.

Thuis rende je meteen naar je kamer om kleren uit te zoeken voor in de disco en bij het eten. Ze zouden je namelijk voor het eten ophalen, zodat jullie al bij elkaar waren. “Mam, waar heb je mijn jurkje gelaten die ik altijd aan heb met uitgaan?” riep je naar beneden. “Gewoon, in je kast!” riep ze terug. Je haalde je kast ondersteboven en zocht even naar je jurkje tot je hem vond. Daarna liep je snel naar de badkamer om daar te gaan douchen en je verder klaar te maken. Het tasje wat je mee wilde nemen lag al klaar op je bed, daar moesten alleen nog je mobiel, wat lipgloss en geld in en dan was je klaar om te gaan. Het duurde dan ook niet lang tot er aangebeld werd en je rende snel naar beneden. Daar stonden Bill, Tom, Gustav en Georg om je op te halen. “Waarom moesten we je eigenlijk ophalen?” vroeg Georg. “Nou, omdat ik anders elke keer met de trein en de bus naar jullie hotel moet gaan”. Ze knikten en namen je daarna mee naar de auto om terug te rijden naar Amsterdam, naar hun hotel.

2 Reacties, dan een nieuwe!

Reageer (2)

  • AngelScarz

    moooii!!

    1 decennium geleden
  • Fireflightx

    Super!
    Bill needs a girlfriend! :P
    al vast een Happy new year! ^^
    snel verder bitte
    xX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen