Hoofdstuk 13
Weer in het hotel ging iedereen naar zijn eigen kamer om te douchen en zich om te kleden voor het eten en het uitgaan. Bill had achter iedereen zijn rug om een leuke club gezocht waar jullie uit konden gaan. Jij zag het eigenlijk helemaal niet zo zitten omdat ze toch alleen maar met meiden bezig zouden zijn. Ze hielden eigenlijk allemaal niet van dansen en gingen dan ook alleen maar uit om te kunnen zuipen en meiden te spotten. Na het zwemmen was je met de jongens mee naar het hotel gegaan om te douchen en om te kleden, nu zat je op Tom te wachten. “Ga je mee?” hoorde je hem ineens in je oor fluisteren. Hij pakte je hand en zo liepen jullie samen naar beneden om te gaan eten met de rest. “Hey, Gustav en Bill vinden het goed als we rond 23:30 ongeveer weggaan. Zijn jullie het daar ook mee eens?” vroeg Georg. “Ja hoor” zei je terwijl je naar de anderen keek. Daarna gingen jullie lekker eten en je omkleden voor het uitgaan. “Kan dit wel jongens?” vroeg je toen je de badkamer uitkwam in een lekker sexy zwart jurkje. “Euhm, zullen we bewaking meenemen?” vroeg Gustav lachend. Daarna gingen jullie met zijn alleen in de lift en Tom was van plan om op het knopje te drukken zodat het langer zou duren. Net op tijd kon je zijn arm grijpen en de rest van de weg naar beneden hield je die maar even vast. Eenmaal beneden liepen jullie samen naar de ingang van het hotel, daar stapten jullie in een taxi en werden jullie naar de club gebracht, waar de jongens zoals verwacht meteen naar de bar wilden. Jij liep dan in je eentje maar de dansvloer op en zocht een leuk groepje met meiden waar je bij kon staan. Ze begonnen al snel goeie muziek te draaien waar je lekker op kon dansen en dat hadden andere jongens ook wel gehoord én gezien. Al snel stonden er een paar jongens met je te dansen en probeerde er eentje met zijn hand onder je jurkje te gaan wat je dus niet toeliet. “Je danst toch nooit?” zei je toen je zag dat die jongen werd weggehaald en Tom’s hoofd verscheen. “Voor jou maak ik een uitzondering” antwoordde hij met een knipoog. Toen er eindelijk een beetje een rustig liedje kwam, wilde je wel wat drinken dus liep je naar Bill en Gustav toe die nog bij de bar stonden. Georg was verdwenen en stond waarschijnlijk ergens met meiden te dansen. Waarom Bill en Gustav hier dan nog zaten? Ohja, Bill wilde wachten op de ware. Dat was dan ook de reden dat je voor Tom was gevallen en niet voor Bill. Bill zou je meteen leuk moeten vinden en daar kon je verder niks aan veranderen. Je bestelde een cola en begon lekker met ze te kletsen. “Waar heb je Tom gelaten?” vroeg Gustav ineens. Je keek meteen weer naar de dansvloer waar je hem bij een aantal meiden zag staan. “Het zal weer eens niet” zei je zuchtend terwijl je weer een slok van je cola nam. “Mel, hij staat op jou te wachten hoor, kijk maar” zei Gustav. Je keek in de richting van Tom en zag dat hij naar je keek. Je zuchtte, “dan ga ik maar hé”. Bill knikte hevig en Gustav moest lachen. Snel liep je naar Tom en toen je een slow-nummer hoorde, pakte hij je hand. Nadat jullie gedanst hadden liepen jullie weer terug naar de anderen, die stonden te springen om terug naar het hotel te gaan.
Weer in het hotel:
De jongens liepen allemaal naar hun kamer en waren verdwenen. “Ze zijn moe” hoorde je Tom zeggen. “Pff, niet eens ff gedag zeggen” zei je een beetje geïrriteerd. “Zien we elkaar morgen weer?”. “Euh..oké. Ik kom je wel weer wakker maken”. Hij moest lachen “wel een beetje normaal dan”. Hij kwam dichterbij en drukte zijn lippen even op je wang, “tot morgen”.
De jongens liepen allemaal naar hun kamer en waren verdwenen. “Ze zijn moe” hoorde je Tom zeggen. “Pff, niet eens ff gedag zeggen” zei je een beetje geïrriteerd. “Zien we elkaar morgen weer?”. “Euh..oké. Ik kom je wel weer wakker maken”. Hij moest lachen “wel een beetje normaal dan”. Hij kwam dichterbij en drukte zijn lippen even op je wang, “tot morgen”.
Reacties?
Reageer (2)
aaaaw^^ hoe lief;p
1 decennium geledenSweet!
1 decennium geledenIk blijf het toch een beetje zielig vinden voor Bill
xX