Foto bij Hoofdstuk 12

Deze is iets langer omdat het weer even een tijdje duurde...

De volgende dag:
Je wist dat ze allemaal in een hotel sliepen dus ging je al vroeg op weg met een tas met geld en vol zwemspullen omdat ze dat wel leuk vonden de vorige keer. Je liep snel de trappen op richting de kamers van de jongens en natuurlijk ging je als eerste naar de kamer van Tom. Daar kon je gewoon niks aandoen, maar je wilde hem gewoon zien. Het was nog best wel vroeg dus ze zouden allemaal nog wel slapen, maar je kon gewoon echt niet meer wachten. Bij de kamer van Tom aangekomen zag je 2 mensen van de bewaking staan. “Ik kom voor Tom” zei je twijfelend. “Dat snappen we” zeiden ze even lachend, “maar je mag erdoor hoor. Hij heeft het gisteravond verteld dat je zou komen”. Zachtjes deed je de deur open en keek om het hoekje waar je hem heel schattig in zijn bed zag liggen. Je liep iets verder en ging op zijn bed zitten waarna je zacht aan zijn dreads begon te trekken, maar hij werd niet wakker. ‘Dan maar op bed gaan liggen en wachten tot hij wakker word’ dacht je. Je ging op het bed liggen en hij draaide even ietsje waardoor hij zijn arm om je heensloeg. Je pakte een veertje en ging ermee langs zijn neus en hij werd wakker. Even keek hij je slaperig aan en toen was hij echt wakker, “wat doe jij hier nou?” vroeg hij en daarna keek hij naar zijn arm die hij langzaam weer weg haalde. “Ik moest toch komen? Ik kon eigenlijk niet meer wachten dus ging ik alvast naar binnen, maar je werd maar niet wakker”. “Ik ga me maar even omkleden dan” zei hij terwijl hij uit bed stapte. Je kon het gewoon niet laten om even naar zijn lichaam te kijken en te blijven kijken. Gelukkig had hij het niet door anders had je nu al toe moeten geven dat je hem wel meer dan leuk vond en dat wilde je niet. Of, in ieder geval, nu nog niet. “Wilde je gaan zwemmen?” vroeg hij toen hij weer terug was in de kamer en zich had aangekleed. Je knikte en ging samen met hem de rest wakker maken.

Eenmaal in het zwembad:
Je wachtte net zolang in je hokje tot je hoorde dat ze er allemaal al uit waren gekomen. Stiekem deed je het hokje open om te zien of iedereen er al was, daarna liep je heel normaal je hokje uit. Je stopte snel je spullen in een kluisje en draaide je toen om naar iedereen, “gaan we zwemmen?”. De jongens liepen snel naar het zwembad, maar Bill bleef bij je lopen en sloeg een arm om je heen. De rest zwaaide naar jullie vanuit het zwembad en riepen dat jullie ook moesten komen. Samen met Bill ging je het water in en zo zwommen jullie naar de rest die druk aan het praten waren. “Hey, ik ga ff een stukje zwemmen hoor” zei je tegen de rest. Ze knikten en zo begon je te kijken waar je allemaal heen kon zwemmen. Je zag een stukje waar allemaal jongeren zaten dus daar ging je maar is heen, misschien kon je nog met leuke mensen praten. Je ging zitten op een verhoogd stukje en zag dat je zo precies goed zicht had op de jongens die nog steeds aan het praten waren. Zelfs als ze niet aan het touren waren of een cd op moesten nemen, waren ze niet bij elkaar weg te slaan. Een paar meter verder zag je een jongen zitten van ongeveer jou leeftijd die je de hele tijd aanstaarde en toen je met een paar meiden begon te praten kwam hij er ook bij. Snel keek je in de richting van de jongens om te zien wat ze deden, maar ze stonden nog steeds te praten. De jongen bleek hartstikke aardig te zijn en al snel was je de tijd vergeten omdat je leuke gesprekken had met de meiden en de jongen. 1 van de meiden bleek zijn zus te zijn, Isabel, de andere was haar vriendin, Lisa, en de jongen heette Ruben. Na een half uurtje zo gepraat te hebben voelde je 2 handen op je schouders, snel draaide je je om. “Heb je het een beetje gezellig? We dachten al dat je naar huis was” zei Tom lachend. “Heb het heel erg naar mijn zin hoor, dit zijn Isabel, Lisa en Ruben btw. Kom ook even meepraten”. Hij knikte en ging meteen tussen Ruben en jou zitten. Even later zag je de rest ook aankomen en Georg ging al meteen met Lisa praten. Gustav kwam bij jou staan en Bill begon al snel met Ruben en de rest mee te praten. Snel zwom je weg, maar je werd aan je voeten vastgepakt door Tom en Bill waarbij Bill naar je knipoogde.

Reacties??

Reageer (2)

  • AngelScarz

    superr!!

    1 decennium geleden
  • Fireflightx

    Weet je het word kind a verwarrend, of ligt dat aan mij? Word het nu Bill of Tom?
    ma ik ga nu gwon verder lezen ^^
    xX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen