Foto bij Your world is my world. (Justin Bieber) 14

Omdat deze foto GE-WEL-DIG is!! (A)

Valerie POV:
Je zag Jason langs lopen. Je vond hem nu al en sukkel! Je was aan het voetballen. Je deed wat trucjes en opeens kwam het in je op. Je hield de bal 3 keer hoog en toen schoot je hem heel hard tegen zijn hoofd. Snel spring je de bosjes in zodat hij je niet kon zien. Je sprong zo tegen iemand aan. `Aaauw!’ Zeiden Jason en Justin tegelijk. Je keek lachend naar Justin. `Ik ga even kijken of Jason pijn heeft!’ zeg je lachend en je loopt naar Jason. Huilde hij nou?! Je kwam nog iets dichter bij. JA! Hij huilde!! `Huil je?’ vraag je met een ingehouden lachje aan Jason. Hij keek je boos aan en zei: `Nee ik heb iets in mijn ogen!’ hij zei het best wel overstuur en hij rende weg. je pakte je bal en rende weer naar Justin. Hij zat nog steeds in de bosjes je schoot de bal naar hem maar je schoot zo naar hem toe dat hij hem net niet raakte. Je sprong de bosjes in. Je lag nu naast Justin en barstte in lachen uit! `Wat is er?’ vroeg Justin met een glimlach. `Hij huilde!!’ Zei Valerie lachend. Nu barstte jullie samen in lachen uit. Opeens ging hoorde je Justins moeder roepen: `JUUSTIIN?! IK BEN EVEN BIJ DE NIUWE BUREN!’ riep zijn moeder. Ik lachte naar hem. Ik keek naar de tuin van Justin. Er was een groot zwembad. Je stond op en trok Justin mee naar het zwembad. Je zag dat Justin op zijn Sokken liep en jij schopte onderweg ook je schoenen uit. Je sprong in het zwembad en trok Justin gewoon mee. Lachend kwam Justin boven. Jullie hadden gewoon jullie kleren nog aan. Toen jullie een uurtje hadden gezwommen begon je het toch wel koud te krijgen. Je ging op de rand zitten met je voeten nog in het water. Justin kwam naast je zitten.

Justin POV:
Valerie ging op de rand zitten. Je ging naast haar zitten. Je zag dat Valerie het koud had en sloeg een arm om haar heen. `Hoe laat moeten we morgen eigenlijk weg gaan?’ vroeg Valerie. `We moeten om kwart over acht weg.’ zeg je. Valerie kijkt je ongelovig aan. `Pff op maandag al zo vroeg!’ zucht ze. `Tjaa, ik vond t ook zo vroeg. Maar ik hoop dat je bij mij in de klas zit.’ Zeg je lachend. `Jaa. Hoop ik ook! Maar dan moeten we natuurlijk wel een beetje lol maken!’ zegt ze met een grijns. Je lacht. Gelukkig was ze niet zo`n braaf meisje die nooit straf kreeg. `Maar ik kan dus morgen bij jou achterop?’ vroeg ze nog een keertje met een lichte blos. Je glimlachte. `Tuurlijk! Maar je moet niet raar opkijken als sommige meisjes boos naar je gaan kijken!’ zeg je met een grijns.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen