Hs 19 - De pijn van het vallen (door Inge)
nieuw hs!! Miss komt er later vanavond nog een. Trouwens sorry dat de vorige hoofdstukken geen foto hebben maar die foto's wouden niet openen, ik zal straks zien of het deze keer wel gaat...
En vraag maar niet hoe ik op de titel van dit hs kwam, die kwam daarnet gewoon in me op haha
xxx
Na onze show, speelt een DJ wat muziek. Ik loop met een glas drinken in mijn hand door de dansende menigte. Ik geniet vanbinnen nog wat na van het geweldige optreden. Ik ben blij dat alles zo goed verliep. Maar met één ding zit ik nog, of beter één persoon. En die persoon loopt daar en komt recht op me af. "Hey Inge", begroet hij me. "Hey Sven", antwoord ik. "Luister, het spijt me...", begint hij. Ik onderbreek hem ,"Het is al goed. Maar ik wil dat je beseft dat ik enkel vrienden met je wil zijn en niks meer. Ik heb een vriendje en ik hou van hem." "Dat weet ik", antwoordt Sven ,"Dat besefte ik toen jullie daarnet samen dansten op dat podium. Maar ik zal jou ook leuk blijven vinden, als meer dan gewoon een vriendin. Het spijt me." Hij legt zijn hand even op mijn arm. Ik voel me er wat ongemakkelijk door. Ineens komt Leslie aangelopen. "Hé, blijf van mijn vriendin af!", schreeuwt hij uit en hij geeft Sven een duw, waardoor die bijna omvalt. "Hee, rustig, Leslie, er is niks tussen mij en Sven!", zeg ik gebiedend. "Misschien niet, maar hij vind je leuk!", stelt Leslie vast. "En dan? Jij toch ook?", antwoordt Sven onmiddellijk ,"Of ben je toch geen goede boyfriend voor haar?" Leslie trekt eens aan zijn vest, "Wat wil je nou zeggen?" "Jongens, stop alsjeblieft!", schreeuw ik radeloos uit, maar het lijkt wel of ze me niet horen. "Ik daag je uit tot een magieduel", zegt Sven. "Oké, prima", antwoordt Leslie. Ik staar hen met grote ogen aan. Ze weten toch hoe gevaarlijk een magieduel kan zijn! Zeker wanneer je kwaad bent! Bovendien hebben de leerkrachten ons ten strengste verboden magieduellen te houden buiten de les. "Goed, laten we naar buiten gaan", stelt Sven voor en de jongens vertrekken. Verward blijf ik achter. Even weet ik niet wat te doen. Maar dan zie ik Lynn met Chanyeol dansen op de dansvloer. Ik snel naar hen toe. "L! Alsjeblieft! Je moet me helpen! Sven en Leslie zijn naar buiten gegaan voor een magieduel! Om mij!" Ik schreeuw er alles vlug uit. "Oh nee!", reageert Lynn, "We moeten iets doen om hen te stoppen! Snel! Chanyeol, haal jij een leerkracht, dan gaan Inge en ik de jongens achterna!" Chanyeol knikt, als teken dat hij het begrepen heeft en loopt weg, op zoek naar een leerkracht. Lynn en ik haasten ons naar buiten, waar we nog net zien hoe Sven een heel zware spreuk uitspreekt. Als in een reflex loop ik erheen, tot vlak voor Leslie, zodat hij niet geraakt kan worden, waardoor ik zelf geraakt wordt. Het laatste wat ik zie, voordat alles zwart wordt, zijn Leslie's angstige ogen.
Reageer (2)
Yzzzzzzzzzzaaaaaaaaaaaaaaaaaaah super geschreven
6 jaar geledenOmg!! Verderrr!!! X
9 jaar geleden