33 - Calum Hood
Hey allemaal!
Ik ben een hele tijd weggeweest.
Ik heb een drukke periode gehad omdat ik een groot evenement heb georganiseerd en daar ging heel veel tijd in zitten.
Ondertussen heb ik voor drie maanden een vriendje gehad wat helaas afgelopen zondag uitging aangezien hij vreemd was gegaan met zijn ex.
Dus op dit moment heb ik het even zwaar maar ik wil toch mijn best doen weer wat vaker te gaan schrijven.
Het spijt me heel erg dat het zolang heeft geduurd!
Liefs.
Lisanne
Ik ben een hele tijd weggeweest.
Ik heb een drukke periode gehad omdat ik een groot evenement heb georganiseerd en daar ging heel veel tijd in zitten.
Ondertussen heb ik voor drie maanden een vriendje gehad wat helaas afgelopen zondag uitging aangezien hij vreemd was gegaan met zijn ex.
Dus op dit moment heb ik het even zwaar maar ik wil toch mijn best doen weer wat vaker te gaan schrijven.
Het spijt me heel erg dat het zolang heeft geduurd!
Liefs.
Lisanne
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (6)
Heel veel sterkte! <3
9 jaar geledenMaar je verdient sowieso iemand die veel beter voor je is!
Wat een hufter is het! Ik weet het dat het nu even pijn doen, maar gelukkig ben je van hem af! En hij is een idioot, want nu heeft hij een geweldig meisje laten lopen! Ik ken je niet zo hoed, maar ja.
9 jaar geledenIk vind het echt leuk dat Shailene en Calum weer bij elkaar zijn
aah Lisje, ik had je er al over gesproken, maar ik vind het nog steeds super rot voor je...
9 jaar geledenZeker omdat je zo enthousiast over hem was,
en dan ineens bam..
Oké, ik zal stoppen want ik wil het niet erger maken,
ik ben blij dat je naar me toekwam ermee,
dat ik er voor je kon zijn.
Super geschreven meis,
ze zijn zo lief en leuk samen! <3
Snel verder <3
Omg sorry voor je ex! Wat een lul niks van aan trekken, als hij zo doet verdient hij je niet. Als je ooit ff op hem wilt schelden of ff wilt uitrazen mijn deur staat open en shai en cal zijn echt uber kjoett!!
9 jaar geledenawh meid, het spijt me van je ex :c
9 jaar geledenOp de een of andere manier speelt de ex van een jongen altijd een grote rol in zijn leven
i can know, ik ben de ex dus jaMaar als je een keer wil praten of zoiets, je kan me altijd een pb'tje sturen !
Owh en ik ben blij dat ze weer samen zijn, ze zijn tè schattig ! <33
Love it girl ! <3
xx