Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 116

Hey lezers van me (:
Straks heb ik examen :s eigenlijk zijn het 3 vakken in 1 examen gegooid, wat echt rot is dus zij die gaan sterven, groeten u.
Gelukkig zijn de examens bijna gedaan maar zelfs dan krijg ik geen rust want ze hebben al bijna elke vrije dag ingepland :s stomme school :s
Voor al wie examens heeft, veel succes!
Voor wie naar school moet of werken, ook veel succes ;p

Groetjes magiclove

De volgende ochtend werd je met barstende hoofdpijn wakker. Je had gehoopt dat de hoofdpijn tegen de ochtend wel weg zou zijn maar dat had je dus fout. Je maakte je voorzichtig los uit Tom zijn armen en ging rechtop zitten in het bed. Je hoorde Tom enkele smakgeluidjes maken maar daarna was het stil. Je keek hem even vertederd aan maar toen je terug een steek in je hoofd voelde verdween je glimlach. Even snel een paracetamol nemen en dan terug proberen slapen. Ja dat zal wel goed zijn. Althans dat hoop je toch. Je strompelde naar de badkamer toe en opende het kastje boven de lavabo. Al snel vond je de pijnstiller en nam er eentje uit de strip. Je vulde een glas met wat water en nam snel het pilletje in. Jakkes, je haat dat echt maar aangezien de pijn teveel is, heb je niet bepaald veel keus. Je nam het glas mee naar de slaapkamer en sloot de deur stil om Tom niet wakker te maken. Toen je jou omdraaide naar het bed zag je helaas Tom rechtop zitten op het bed. Daar ging je stille poging. Hij wreef met zijn handen in zijn ogen en keek je moe aan. Tom: “Alles goed?” Je zette je glas neer op het nachtkastje aan jou kant en ging terug onder de dekens liggen. Jij: “Kan beter.” Tom: “Nog altijd hoofdpijn?” Je knikte. Tom ging terug liggen en trok je in zijn armen. Dit lag best wel goed. Oké nee, wie hou je voor de gek, dit ligt echt zalig. Hij streelde met zijn handen jou rug waardoor je een glimlach op je gezicht kreeg. Iets wat Tom niet zag aangezien je met je hoofd tegen zijn borst lag. Je drukte een kusje op zijn borst en sloeg je arm rond Tom zijn middel. Tom: “Probeer nog maar wat te slapen.” Als antwoord drukte je nog een kusje op zijn borst en sloot daarna je ogen. Al vrij snel viel je terug in slaap, in de armen van Tom. Helaas niet voor lang want nog geen 2 uur later werd je weer wakker. Je voelde een steek in je buik en je misselijk worden. Ook je hoofdpijn was nog niet beter geworden. Je wrong je los uit Tom zijn armen toen je jou misselijker voelde worden. Ditmaal liep je naar de badkamer toe en gaf over in de wc. Ugh, heel charmant. Hopelijk had je Tom niet wakker gemaakt. Je wou niet dat hij je zo zag. Net toen je dacht dat het beter was, voelde je jou maag terug samen trekken en gaf je voor een tweede maal over. Je kuiste je mond af met wat toiletpapier en smeet dat in de wc. Je hoorde een deur open gaan. Tom: “Demi?” Hij kwam naar je toe en ging bij je zitten op de grond. Je spoelde het toilet door en zette je terug naast Tom of nou ja je leunde eerder tegen hem aan. Jullie bleven zo even zitten en gelukkig moest je niet meer overgeven. Tom: “Beter?” Jij: “Ik denk van wel.” Tom stond recht en trok jou daarna ook overeind. Je nam snel je tandenborstel en smeerde er een dikke klodder tandpasta op. Je moest echt die walgelijke smaak uit je mond hebben. Toen je klaar was, stapte je naar Tom toe om hem te knuffelen. Jullie stonden zo even tot Tom je los liet en jou optilde. Tom: “Terug naar bed, mijn zieke prinses.” Je leunde met je hoofd tegen zijn schouder aan en liet je dragen naar jullie bed. Daar legde Tom je neer, deed de dekens over je en liep daarna even terug naar de badkamer. Je zag hem terugkomen met een thermometer en zuchtte. Jij: “Moet dat?” Tom: “Wie weet heb je wel koorts, je voelt best wel warm aan.” Jij: “Dat komt door jou, moet jij maar niet zo heet zijn.” Tom keek je lachend aan maar gaf je toen wel de thermometer.

Reageer (3)

  • KiliXxEagle

    Lol die foto! :D

    En oei oei.. Is ze zwanger?:o Ben benieuwd hoe Tomi dan gaat reageren. Hopelijk niet slecht..

    ANYWAY! snel weiter bitte! <3

    9 jaar geleden
  • Luckey

    Arme demi
    Dokter tom zorgt goed voor je
    Tom is gewoon super lief!!!
    Sbel verder please

    En succes met examens

    9 jaar geleden
  • jumbielove

    Verder gaan

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen