hey guys,
Dus, ik heb eigenlijk niet echt een goede reden voor het niet schrijven... Iedereen heeft wel eens zo'n dip toch? Dat het wel gaat wanneer je om andere mensen heen bent, maar thuis voel je je totaal ongelukkig en wil je alleen maar huilen. Nouja, ik heb daar de laatste tijd dus nogal last van... Als ik dan thuis was had ik ook niet echt zin om te schrijven enzo. Ik heb echter met een vriendin gepraat en die vertelde mij dat ik beter wel gewoon verder kan schrijven omdat punt 1 het is toch een redelijk zielig verhaal en punt 2 dat lijdt me af. Ik heb dit advies maar aangenomen...
Buiten deze dip is het helaas ook nog zo eens dat ik volgende week pww heb. Een en al stress dus. Ik kan daarom deze twee weken niet echt veelk updates beloven, maar zodra de pww over is probeer ik het weer helemaal goed op te pakken.
Ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen en nu niet allemaal geïrriteerd zijn met mijn slappe excuus... Please blijf een abbo? *puppyoogjes*
Hier alsnog een hoofdstukje vandaag, so hope you like it...
Stay beautiful xxx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • _Meraki_

    Haha, hun gesprek xD
    Snel verder! Succes met de PWW
    Xxx

    9 jaar geleden
  • cassandra42

    Beterschapjes en suc6 met je pww

    Super geschreven xx

    9 jaar geleden
  • xyourlovex

    HAHAHAHAAHAHA
    Ik ga stuk xD
    Wat een boys x)
    Jaa...
    Ik denk dat je het niet gaat overleven bij hun :P
    Snell verderrr
    Xxx

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen