In nevelen gehuld
Op een geheime plek, Japan...
"Eindelijk" zuchtte een meisjesstem. "Het heeft wel lang genoeg geduurd. Training,wedstrijden, enzovoort. Er kwam geen einde aan. Weet je zeker dat je voorspelling klopt, Crypto?"
Crypto bekeek de bol met roze mist, die op haar schoot lag." De bol is duidelijk. Morgen, op de vrijdag zal hun coach Inazuma Japan vrij geven. De perfecte kans!"
Tien kinderen keken over Crypto's schouder mee. De roze bol vertelde hun niets. Crypto had de gave om verborgen boodschappen te ontmantelen. " Ik kan niet geloven dat ze ons laten stikken. Kapitein Janus staat nu aan de andere kant, met Xene erbij.
Burn en Gazel zijn naar Korea vertrokken en Dvalin traint met Neo Japan. Het is gemeen. Waarom vergeet iedereen ons? Wij waren ook deel van Aliea." Het figuur die sprak had een rare stem en droeg een groene helm op zijn hoofd.
Een meisje met roze haar in aparte staarten die rechtovereind stonden knikte. " Het is niet eerlijk." beaamde ze. " Wij zijn ook goed, hè Grengo?" Grengo gaf het meisje een high five.
"Wij zullen winnen, Quill!" Een ander meisje met perzikkleurig haar lachte. " Wat zijn ze schattig!"
Een witharige jongen keek naar de twee. Zijn uniform gaf aan dat hij keeper was.
"Winnen wij? Zegt de bol daar iets over?"
Crypto keek even op van de mist. " Ik moet je teleurstellen, Heat. Dat feit is in nevelen gehuld."
"Kunnen we op Beast Fang vertrouwen?" vroeg een meisje met turkoois haar.
"Ja." zwoer Heat. Beast Fang was zijn sterkste keeper move.
"Quill, Grengo. Regelen jullie de verdediging?"
"Zekers!" riepen ze.
" Crypto. Metron. Rean. Klaar?"
" Je kunt op ons rekenen, Mercury" antwoordden ze.
"Clara,Zell. Zeker van jullie zaak?"
" We zullen ze inmaken!" lachten ze.
" Diam, Icy! Wij drieën zullen ze slopen!"
Diam , een bruinharige jongen uit Gemini Storm knikte. Icy, eigenlijk IC genoemd knipoogde.
" We kunnen het!"
Mercury lachte zelfverzekerd.
"Morgen gaat Project Shadow Revenge van start. We gaan dit winnen jongens!"
Met die woorden ging het licht in de kamer uit en liepen de leden van Team Shadow Revenge weg.
De toekomst was nog in nevelen gehuld
Reageer (3)
AHHHHH Heat!!!! i love yoy!!!
9 jaar geledengeniaal verhaal!!!! snel verder!!!!
Ja ik vind het dus ook een beetje sneu voor ze.
9 jaar geledenDus tada...
Coool
9 jaar geledenIk hou van de personen die in het team zitten ^^
Moet toch best rot voor hun zijn .-.
Alle aanvoerders van hun teams hebben ze gewoon laten stikken...