05
13-02-2015 20:10
Ik staar het meisje op het podium met grote ogen aan. Nee, dit kan nooit, dat is te toevallig! Denk ik bij mezelf. 'Wat sta je glazig te kijken Nialler? Weer een nieuwe liefde ontdekt?' Zegt Harry lachend en wijst naar het meisje op het podium. 'Eh.. nee.. Denk ik?' Ik weet even niks uit te brengen. Het zal wel een ander meisje zijn. 'Nou, laat ik me dan maar even voorstellen!' Zegt ze met een big smile. 'Ik ben Katy Young, ik ben 17 jaar en ik kom uit Ierland. Mullingar om precies te zijn!' 'Dus toch!' Roep ik uit. Ik zie alle gezichten naar me toe draaien en sommige mensen kijken me geïrriteerd aan. Nu pas realiseer ik me dat ik het hardop heb gezegd. 'Ah, is dat die chick waar je het over hebt gehad?' vroeg Harry grijnzend. Katy keek me met een ongelovige blik aan. 'Niall? Ben jij dat?' Vroeg ze. Ze wachtte niet eens op een antwoord en sprong van het podium. Ze rende op me af en gaf me een zoen. Toen begon ze te huilen. 'Wat is er?' Vroeg ik.'Ik.... Ik .... ' Snikte ze 'Ik vertel het je straks wel, okay?' En ze keek me met waterige ogen aan. 'Is goed...' Fluisterde ik en gaf haar een zoen.
13-02-2015 23:10
Zachtjes klop ik op de deur van Katy's kamer. 'Hallo, mag ik binnenkomen?' 'Ja, jij altijd!' Zegt ze, ze probeert vrolijk te klinken maar het lukt niet echt, hoor ik aan haar stem. Zachtjes loop ik naar de bank waarop ze zit en ga naast haar zitten. 'Wat is er nou precies?' Ze kijkt me aan en begint weer te huilen. Ik sla m'n armen om Katy heen en wieg haar heen en weer. 'Ik... Ik dacht gewoon.... Dat ik je nooit meer zou zien...' En ze barst weer in snikken uit. Nog nooit heb ik een meisje zo erg zien hullen.'Hey, je ziet me nu toch?' 'Ja, dat is waar..' En ze glimlacht even. 'Kom op geen tranen meer, dan loopt je mascara uit!' Roep ik grijnzend. Ze kijkt me glimlachend aan en duwt me omver. Ik pak haar bij haar hand en trek haar lachend mee de deur door. 'Sst, we moeten nu een beetje stil zijn..' Zeg ze fluisterend en we lopen op onze tenen de gang door. Dan stopt ze bij een grote zwarte deur. Ze doet hem open, rent naar buiten en begint te dansen in de stromende regen. 'Kom!' Roept ze en ze sleurt me mee naar buiten. Al dansend glijden we uit en vallen in een plas. Ik geef haar een zoen die eeuwen lijkt te duren. Plots klinkt de stem van Liam. 'En, ga je je vriendin nog aan ons voorstellen, of niet?'
Reageer (2)
Thnxx
9 jaar geledenAwwwh! Je schrijft echt goed <3 x
9 jaar geleden