I fell for you ~202~
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (6)
ben ik eindelijk bij gelezen en dan gebeurt dit met Sev :o
9 jaar geledenNoooo ze mogen geen ruzie hebben, Sev moet beter worden en alles vertellen
Damn ik heb echt dit verhaal gemist
Snel verder
O nee!
9 jaar geledenIk hoop dat alles goed komt met hem!
Sorry dat ik geen vragen heb bedacht
Ja helaas wel
9 jaar geledenHahaha jaa precies! Dan had hij een groot probleem gekregen!
Ugh ik voel me nu echt slecht. Ik heb gewoon geen enkele vraag kunnen verzinnen
Top hoofdstuk, snel verder!
O.ow... En nu?? Het was toch niet een hele erge spreuk ofzo??
9 jaar geledenSnel maar weer een nieuw hoofdstukje, want ik wil nu wel weten hoe en wat en en en ...
Gaat het goed komen?! Ik voelde dit ergens aankomen... Toen ze zei dat ze hem te grazen ging nemen, wist ik dat er íets ging gebeuren, maar laat het alsjeblief niet te erg zijn!!
Ja heb jij ook een hekel aan bussen ? En severus en jess dan ? Ik haat bussen vooral die bij ons hebben altijd zo veel vertraging .
9 jaar geledenVraag voor jou : Vind jij ook dat severus had moeten blijven leven in de deathly hallows en wat vond je van zijn einde . En hoe zie je het dan na de oorlog voor met sev en hoe ziet hij zich voor ?