Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 115

Hey lieve lezers van me (:
Gisteren had ik mijn eerste examen en morgen mijn tweede.
Ik kon het niet laten, dus hier is een hoofdstukje (:

Groetjes magiclove

In de auto zong Bill vrolijk mee met de muziek. Je kon het niet laten om terug te denken aan vorige keer. Toen zat Sam zo vals als een kat in de auto mee te zingen met de muziek. Hierdoor kreeg je weer een lachje op je gezicht. Jullie reden naar huis toe en zoals verwacht waren jou vrienden daar. Je stapte blij de auto in en wachtte tot Tom de deur open deed. Daarna liep je naar binnen en zag de rest op de banken zitten. Meteen schoot Andrew recht en knuffelde je plat. Andrew: “Proficiat!” Jij: “Wie zegt dat ik er wel door ben?” Sam: “Wel aan je manier van doen is dat wel duidelijk.” Ook zij gaf je een knuffel. Daarna kreeg je ook nog een knuffel van Annelies, Jeffrey, Justin, Georg en Gustav. Toen je eindelijk vrij was voelde je hoe iemand van langs achter zijn armen om je heen legde en je tegen iemand aandrukte. Je keek even achterom en zag Tom jou glimlachend aankijken. Je zag Annelies bij Bill zitten in de zetel. Annelies leunde tegen hem aan en hij sloeg een arm om haar heen. Blijkbaar had niemand het door want toen je aww zei keken ze jou meteen verbaast aan en keken dan pas richting Bill en Annelies. Toen ze iedereen zagen kijken werden ze zo rood als een biet waardoor Annelies haar gezicht verborg in de nek van Bill. Sam: “I knew it!” Er werden nog een paar dingen geroepen maar daarna was het weer rustig. Jij: “Ik heb honger.” Meteen hoorde je iedereen instemmend mompelen, het was ondertussen toch al wel 18u geweest. Gustav: “Wel we kunnen pizza bestellen.” Meteen begon iedereen door elkaar te roepen welke pizza’s. Je zag Gustav zijn hoofd schudden. Hij nam een pen en een papiertje zodat hij alles kon opschrijven en niet veel later was het eindelijk weer rustiger in de woonkamer. Door de stresserende dag en de drukte hier in huis begon je stilaan een beetje hoofdpijn te krijgen. Oké nee, een beetje veel. Je maakte je los uit Tom zijn armen die je meteen aankeek. Je deed teken dat er niks was en ging naar de keuken toe om iets tegen de hoofdpijn te pakken. Je nam een paracetamol en deed wat water in een glas om de pil mee door te slikken. Tom: “Gaat het wel?” Je schrok op van Tom. Je had hem jou niet eens horen volgen en dat was heel wat want meestal sleepte hij zijn voeten vooruit door waarschijnlijk de lange broeken of doordat hij gewoon te lui was, dat kon ook. Jij: “Ik heb gewoon wat hoofdpijn, niks ergs.” Je nam het pilletje in en zette daarna het lege glas in de afwasbak. Je draaide je terug om en stapte naar Tom toe. Je sloeg je armen om hem heen en voelde zijn armen ook om jou heen. Je verstopte je hoofd in zijn trui en sloot even je ogen. Je voelde zijn vingers over je rug strelen en zuchtte genietend. Dit was een perfect moment, desondanks de hoofdpijn. Maar helaas moet er aan elk mooi moment een einde komen blijkt want Georg stormde de keuken binnen. Georg: “Uhg nog een klef stel.” Je haalde je hoofd uit Tom zijn trui en zag Georg een nieuwe fles cola nemen en snel de keuken uit wandelen alsof hij jullie momentje niet had verstoord. Tom schudde zijn hoofd en keek je daarna weer aan. Tom: “Wil je terug naar de rest?” Je knikte en voelde hoe Tom nog een kusje op je haar drukte. Je glimlachte, nam zijn groot hand vast en jullie stapten samen terug naar de woonkamer toe waar de rest zat. Gustav was ondertussen ook al terug dus hij had vast al gebeld naar de pizzeria. Tom ging in de zetel zitten en trok jou daarna op zijn schoot. Vervolgens sloeg hij zijn armen om je heen en legde zijn hoofd tegen jou rug.

Reageer (3)

  • KiliXxEagle

    aaaw hoe lief! Tom is echt wel lief voor haar :D een schatje is het toch <3

    9 jaar geleden
  • Luckey

    XD
    Arme bill en anneloes
    Hoop.dat se niet ziek word
    Dan verzorgd tom ser wel
    Ze zijn super lief samen!
    Snel verder please

    9 jaar geleden
  • jumbielove

    Verder gaan

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen