Over een half uurtje komen ze al. Het is vrijdag en mijn ouders zijn net vertrokken. Ik heb 5 matrassen benenden gelegd en opgemaakt, Ik vind het echt spannend dat we serieus naar het bos gaan en het kasteel gaan zoeken. Ik loop naar boven en trek iets warmers aan omdat het waarschijnlijk koud gaat zijn. Ik kijk in mijn kast en pakmijn kruisjes trui die mijn moeder gisteren heeft gekocht. Ik pak ook een joggingsbroek. Ik doe mijn kleren uit en doe mijn anderen kleren aan. Net als ik mijn broek aanheb gaat de bel. Ik loop in mijn hemd naar beneden en Mike staat daar. "Oewwh sexy hoor" zegt hij als hij naar mijn hemd kijkt. En hij begint mij te zoenen. Ik zie dat hij 20 minuten te vroeg is, dus hebben we 20 minuten voor onszelf. Ik laat hem binnen, hang zijn jas op en we gaan op de bank zitten. Ik doe mijn trui aan en geef Mike een zoen. Hij kijkt me boos aan "zonder ben je veel sexyer" zegt hij nep boos. Hij komt dichterbij met zijn hoofd en ik voel zijn zachte lippen tegen de mijna aangaan. Als onze kus is opgehouden leggen we zijn spullen neer langs mijn matras. Hij gaat liggen op zijn matras en ik ga langs hem liggen. Ik ga op zijn borst liggen. Hij geeft een kusje op mijn voorhoofd. Ik leg mijn hoofd tegenover die van hem en ik kijk in zijn god o zo mooie grasgroene ogen. ''Ik hou van je Anne'' "Ik ook van jou'' En ik zoen hem, Onze zoen word onderbroken door de bel. Ik sta op en doe de deur open. Mia is er. Ik laat haar naar binnen en we leggen haar spullen op de matras tegenover mij. We gaan met zijn 3e op de bank zitten. 10 minuten later gaat de bel weer, Ik doe de deur open en ik zie Ezra en Evy zoenen. Ik kuch en kijk hun bizar aan. Ze lopoen naar binnen en leggen alles uit. Wanneer ze klaar zijn gaan we een film kijken. We kijken Maleficent. Als het donker begint te worden pakken we zak lampen en gaan we naar het bos. We lopen door het bos en iedereen heeft zijn ketting vast. Ik zie de plek waar ik viel in mijn droom. We lopen door opeens schieten er krachtigen stralen uit onze kettingen. De kettingen stralen allemaal op het zelfde punt, het punt waar we allemaal onze ketting hadden gevonden. Iedereen kijkt bizar en Evy klemt zich al bang aan Ezra vast. Ik loop naar het punt toe en zie 5 sleutels liggen. Mike is bij me komen staan. Hij kijkt naar zijn ketting en zijn ketting schijnt nu apart naar een sleutel, een grote sleutel met allemaal vormpjes en een tekst of naam. Ik kijk ook naar mijn sleutel en ja hoor, mijne geeft ook een apart licht en schijnt op een sleutel met allemaal rare kronkeltjes. Ik pak mijn sleutel op en er staat op Maeve. Ik kijk naar die van Mike waar ook Maeve op staat. De andere hebben ondertussen ook hetzelfde gedaan. "En?, wat staat er bij jullie?" vraagt Mia "MAEVE" reageren wij allemaal tegelijkertijd. Een paar seconde naardat we het allemaal zeiden gaven onze sleutel met Maeve erop een licht naar boven, iedereen had een andere kleur en de kleur kwam om iedereen heen. Ik voelde heo mijn voeten de grond verlaten, hoe het licht mij op tilt. Ik kijk naar de rest en zie dat hetzelfde met hen is gebeurd. "Ezra, help me, ik ben bang" hoor ik Evy gillen. Ik kijk naar het licht om me heen en ik zie het licht langzaam weggaan. Als ik het licht niet meer zie kijk ik om me heen. "WOW'' is het enige wat ik kan uitbrengen. Iedereen heeft prachtige vleugels en ik ga ervan uit dat ik die ook op omdat ik nog niet beneden ben. Iedereen kijkt elkaar verward aan en ik denk eraan hoe ik vooruit moet komen. Opeens ga ik vooruit. Ik denk aan de plek waar ik eerst vloog en opeens was ik daar weer. "Het vliegen werkt met waar je heen wilt, als je naar links wil moet je dat in je hoofd zeggen en dan gebeurd het" Iedereen probeerd het en ja hoor, ze gaan naar voren. Ik vlieg omhoog en kijk boven de wolken uit. "Het kasteel!!" schreeuw ik en ik wijs naar een toren. De rest vliegt ook omhoog en we vliegen met zijn alle richting het kasteel.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen