Chaos
'Daar komen ze!' 'Pak ze!!' Met massale opkomst lopen ze de jongens tegemoet. Ze trekken hun op de grond, schoppen en slaan,...
Een meisje komt aangelopen, pakt een bord af van de haters. Tegelijk komt de politie er aan. Alle haters lopen weg, het meisje wordt opgepakt...
'Tom gaat het' vraagt Bill ' ja hoor, alleen een beetje hoofdpijn' Bill glimlacht. Ze zitten in de wachtkamer bij het politiebureau. 'Dat was wel een mooi meisje, maar vanaf nu haat ik haar! Wie denkt ze wel niet wie dat ze is! Waarom laten ze ons en onze fans gewoon niet met rust?' Bill knikt, voor hij een antwoord kon geven kwam er een politieagent aan.
'We probeerde ze te ondervragen maar ze is helemaal overstuur en spreekt geen Duits. Omdat ze minderjarig isheb ik een gepaste straf gevonden, maar jullie moeten er wel mee akkoord gaan...'
Bill en Tom kijken de agent vragend aan...'We willen het meisje een week of twee bij jullie laten intrekken om haar telaten voelen hoe het leven van een artiest is. En ook om te laten inzien dat Tokio Hotel geen haters verdient....Denk nog maar even na, ondertssen ga ik het meisje halen.'
'Ach, waarom ook niet, we zullen haar wel laten voelen wat we denken ten opzichte van haar.' Ze staan op wanneer de agent aankomt met het meisje. Bill pov.'Ik zie haar aankomen samen met de agent. Haar ogen doorlopen met rode aders, waarschijnlijk heeft ze gehuild, ze draagt een jeansbroek met daaronder All-Stars, een bruine korte jas en een groen/wit geruite sjaal.Waarom heeft ze ons dat aangedaan! Hoe kon ze?!'
Het meisje keek beangstigd naar de twee jongens. 'Neem haar maar mee, als ze te lastig doet breng je haar maar direct hierheen.' 'Ok bedankt agent.' zegt Bill. De agent loopt weg...Tom en Bill bekijken het meisje...Tom doet een stap naar voor, grijpt de pols van het meisje en trekt haar mee. Ze geeft geen kik,ze volgt...In de auto wordt niets gezegt, de jongens negeren het meisje. De auto stopt...
Ze stappen uit, zeggen niets tegen het meisje en lopen naar de deur die ze op een kier laten openstaan zodat het meisje binnenkan. Eens binnen doen de jongens hun normale ding, gaan zitten in de zetel, kijken tv, eten of drinken iets,...maar negeren het meisje nog steeds.
om zit in de zetel tv te kijken en Bill is op zijn kamer. Tom pov.: Ik neem nog een slok van mijn Redbull..uit mijn ooghoeken zie ik het meisje staan, ze kijkt rond. Het is voor haar eigen best dan begrijpt ze ons tenminste.
(terug de verteller)
Het meisje doet voorzichtig haar jas uit maar durft het nergens te leggen. Ze gaat in een hoek zitten met haar knieën opgetrokken, haar jas naast haar.
Ze valt in slaap...
Als ze wakker wordt ziet ze dat Tom en Bill er niet zijn, ze laten haar maar begaan. Er rolt een traan over haar wang. Wanneer ze de traan wil wegevegen komen Bill en Tom de trappen af. 'En honger?' vraagt Tom aan haar. Ze heeft verschrikkelijke honger maar durft niets te zeggen. Ze schudt haar hoofd 'nee'. 'Ook goed. Dan gaan wij eten.'
(Tijdsprong tien uur 's avonds)
Ze zit nog altijd in het hoekje waar ze een uitzicht heeft op de woonkamer. Bill en Tom zitten in de zetel voor de tv.
'Kom we gaan slapen' zegt Bill ' er is toch niets op tv.' Hij drukt het toestel uit. ' Als je moe bent, hier is een deken, je kan op de sofa slapen.'
ze knikt.
Bill pov.: Ik draai me om en loop de trappen op. Ik heb het er moeilijk mee om haar op deze manier te behandelen. 'Bill gaat het?' Tom zet zich neer op bed naast Bill en legt een hand op zijn schouder. 'Nee, waarom behandelen we haar zo?' 'Het moest zo, zeiden ze op het politiekantoor. We moesten haar negeren, dat was de beste oplossing.' Tom glimlacht. Hij geeft me een schouderklopje en loopt de deur uit. Hij blijft even staan..'slaapgoed broertje' 'slaapgoed Tom'.
Ik kleed me om en leg me languit neer op bed. Even sluit ik m'n ogen...
(Een uurtje later..)
Ik shrik wakker..nachtemerrie..snel maar even wat gaan drinken dan slaap ik misschien beter.
Als ik onder kom zie ik nog een klein lichtje branden en hoor ik een zachte ademhaling van het meisje. Zachtjes loop ik naar de sofa. Hurk me neer langs haar en kijk recht op haar gezicht. 'Zo mooi' fluister ik. Ik strijk zachtjes met m'n hand over haar wang..haar wang is nat, ze heeft gehuild.
(terug de verteller)
Het glas dat Bill op het tafeltje had gezet stootte hij perongeluk om, het valt op de grond, het meisje schrikt wakker.......
Er zijn nog geen reacties.