Foto bij I fell for you ~201~

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Histoire

    Wat een lang verhaal :'D

    7 jaar geleden
  • Nathasjaaa

    Ik vind walibi verschrikkelijk met Halloween (typ het volgens mij nog fout ook.)

    Maar Sev moet zijn "boek" wat meer open slaan, zodat Jess hem nog beter leert kennen.

    Vragen in Spoiler.

    Question to Snape;
    Waarom vertel je niet meer over jezelf! Wil je dan niet meer vertrouwen van Jessica?

    Question to Jessica;
    Als jij mocht kiezen welke afdeling jij naar toe wilde, naar welke afdeling zou je dan willen?

    Question to the Writer of this story;
    Op welke afdeling zit jij? En als je er niet in 1 zit, in welke afdeling wil je dan zitten?


    ~Nathasja
    ~Ravenclaw

    9 jaar geleden
  • Rhovaneth

    Ja dat is waar, ik vind school ook wel wat belangrijker. Maar ik vind het wel jammer dat ik daardoor minder op Quizlet kan.
    Gelukkig is het bijna herfstvakantie :)

    Jess! Niet zo boos zijn, Sev vind het moeilijk om het te vertellen!
    Hihi wel grappig dat Sev meteen voorzichtig is als Jess boos is xD

    Ik heb nu eigenlijk geen tijd om nog vragen te verzinnen, maar ik ga erover nadenken en dan reageer ik wel nog een keer. (flower)

    9 jaar geleden
  • ashleyG

    Neee ik ga niet naar walibi dit jaar . Vorig jaar viel het me heel erg tegen . Het was zo druk dat we niet eens van het ene plein naar andere plein konden lopen . Oehhh en ik ga vragen bedenken :-

    9 jaar geleden
  • EvilDaughter

    Hmmmm, ik heb nu geen tijd om vragen te bedenken, maar ik reageer wel voor een tweede keer op dit hoofdstuk als het moet :)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen