Maya und ich #1
het stuk over maya weet ik hoe het in het egt is gegaan ma ik heb haar dagboek gelezen doen ze dood was en om het te verwerken heb ik er een verhaal overgeschreven.
het stukje van maya is gebeurt op 31 maart 2008
en het stuk over mij is op 3 april gebeurt.
wil je lezen?
ja
nee
ich 31maart(Inni G) #1#
Het begint een beetje raar. ma dit is wel gebeurt op 31maart.
Pov Inni G
Ik stond net zo als elke dag gewoon op. Deed men kleren aan. Ik had vandaag voor het eerst geen ochtendhumeur. Toch voelde ik een bepaalde spanning. een soort voor gevoel dat er vandaag iets heel erg verkeerd gaan. Ik deed men make-up en at wat.
Daarna fietste ik naar school. Ik moet 8km fietsen naar school. Ik haat dat egt om 's ochtends vroeg naar school te moeten fietsen. gelukkig heb ik 1 ding wat het wat minder erg maakt: mijn MP3. Zo als elke morgen zette ik muziek op van Tokio hotel. Toen ik bill reden hoorde zingen. Voelde ik me behoorlijk kut. hij ligt nu in het ziekenhuis. en heeft heel veel pijn. en wacht ondertussen op een operatie die zijn leven gaat bepalen.
Bij het idee dat het fout kon gaan moest ik huilen. Een leven zonder Tokio hotel kan ik me helemaal niet voor stellen. Er gingen allemaal dingen door me heen. Als laatste herinnerde ik me dat ik nog ruzie heb met maya 1 van mijn beste vriendinnen.
nfgieru
bf
Reageer (4)
leuk begin!
1 decennium geledenwauw
1 decennium geledenHheey,,
1 decennium geledenhet begint is leuk,,
ik ga ook snel naar de volgende
xoxo
mooi begin!
1 decennium geledenKga snel volgende maken
xXx <3