034
Lauren Brown
Jason heeft met moeite Justin gedag gezegd. Hij was boos en begreep totaal niet wat hij hier deed. Uiteindelijk heeft hij Justin "normaal" gedag gezegd en is toen snel weggelopen naar de tuin, waar ik hem niet veel later een huisje zag nemen van, ik denk, een joint. Ik was heel de avond te vinden bij Justin met Jane, Ryan en zijn vrienden. Natuurlijk ben ik wel eens naar anderen gegaan en daarmee leuk gedaan, gepraat, maar na vanavond zal ik Justin weer heel lang niet zien. Als ik voor de zoveelste keer naar het toilet moet, kom ik Sam tegen. 'Naar je zin?' Vraag ik lachend. Ik merk al aan haar houding dat ze dronken is. Als haar ogen gaan hangen, is ze dronken. 'Ja! Super. Bedankt Lautje'. Ze drukt een natte kus op mijn wang. Als ze weg loopt veeg ik snel haar speeksel van mijn wang af. Als ik de wc in wil lopen word ik aan mijn arm de voorraadkast ingetrokken. De deur word meteen gesloten. Het is donker dus ik kan niet zien wie er met mij in de voorraadkast staat. 'W-wat doen we hier?' Er word een vinger op mijn lippen geplaatst. 'Wees zachtjes. Niemand hoeft ons te horen'. De bekende, mooie, zachte stem van Justin. Ik knik, maar snel daarna bedenk ik me dat hij dat helemaal niet kan zien. 'Oké'. Fluister ik dan maar. 'Ik heb je echt gemist Lauren'. Ik jou ook, maar nee. Dat wil ik niet zeggen, want nee. Gewoon nee. Ik voel zijn adem steeds dichter op mijn huid. Hij plaatst een kus in mijn nek. Ik zak wat door mijn knieën. Gevoeligste plek. Hij plaatst er nog meer en gebruikt heel subtiel zijn tong erbij. Af en toe verlaat een zachte kreun mijn mond. Wat Justin alleen maar meer aanmoedigt om door te gaan. Hij legt zijn hand op mijn heup. Zijn kusjes zoeken steeds meer een weg naar boven. Als hij bij mijn mond aankomt neemt 'ie even een pauze. Waarschijnlijk moest ik hem "toestemming" geven. Hij drukt een kus op mijn mond. Ik geef er meteen een terug. Zo staan we ineens te zoenen. Zijn tong tikt op mijn lippen en ik open 'm. Waar ben ik mee bezig? Dit kan ik echt niet maken. Ik duw Justin een stukje van me af. 'Sorry Jus, ik kan dit niet. Dit voelt niet goed'. Oh, wacht. Laten we eerlijk zijn. 'Oké, ik bedoel dat het wel goed voelt, maar het kan niet. Ik ben met Jason en dat weet je'. Justin reageert niet. Hij drukt zijn lippen weer op die van mij. Ik geef me over aan hem. Zijn hand verplaatst hij naar mijn kont waar hij af en toe even in knijpt. Hij stopt met zoenen. Hij opent de deur en kijkt of er niemand op de gang loopt. Hij pakt mijn hand en trekt me mee zo de trap op. We rennen zo hard als we kunnen, hoe lastig dat ook is op pumps, waardoor het ook een stuk langzamer gaat als normaal, de trap op. Als hij mijn slaapkamerdeur ziet, maakt hij die zo snel open. Samen lopen we erin. Hij duwt me tegen de deur aan en zoent me opnieuw.
Er zijn nog geen reacties.