Meet Julie
Rozie pov.
uhmm justin... wat is der? vroeg justin nou uhmm mijn nichtje komt vandaag bij mij en mijn moeder intrekken dus eigenlijk moet ik haar helpen met haar spullen.. waarom komt ze bij jullie wonen vroeg justin weer. nou haar ouders zijn een week terug omgekomen bij een auto ongeluk. ze is daar nog een week gebleven voor de begravenis wij zijn ook nog geweest maar zij moest eerst nog afscheid nemen van alles en iedereen dus komt ze vandaag. zullen we haar dan samen helpen en dan huiswerk doen. komt ze ook bij ons in de klas? zei justin. goed idee! en ja ze komt ook bij ons in de klas dus moet zij ook huiswerk maken dan doen we dat gewoon allemaal samen..
bij rozie's huis aan gekomen.
Julie pov.
blegh zit ik in zo'n graf taxi.. tante moest werken en rozie kan nog geen auto rijden haha gelukkig was het nog 5 min en dan was ik der eindelijk! ik woonde nu zo verweg van mijn ouders ik miste ze zo hard..
Justin pov..
we zitten nu al ongeveer 5 min bij rozie thuis haar nichtje Julie zo heete ze geloof ik.. moet nu ongeveer komen en dan gaan we haar kamer inrichten. haar bed moest ook nog inelkaar gezet worden volgens rozie. dat word grappig. owh daar gaat de bel daar zal je der hebben.
wacht jij maar eventjes hier ik doe wel open en help der met der koffers hoorde ik rozie nog zeggen toen ze naar de deur liep. ze kwamen de woon kamer ingelopen rozie en julie julie was heel anders dan rozie.. rozie was blond en blauwe ogen echt zo'n meisje die elke jongen wil.. maar julie heeft een beetje bruin achtig haar wel leuk ze is anders als rozie ze is wel knap net als rozie maar ze ziet der relexter uit niet zo'n echt mode meisje enz.. maar toch sexy ze draagt nu een witte skinny een licht roze strak bloesje en roze allstars.. perfect:P
ik werd uit mijn gedachte getrokken door een hand die zwaaide voor me gezicht..
hehe leef je ook nog? ik ben Julie en jij bent zeker justin? zei julie met een lieve stem..en die glimlach prachtig. owh ja ik ben justin aangenaam kennis te maken.
ze lachte lief naar je je lachte terug
willen jullie wat drinken! hoorde je rozie roepen van de keuken.
julie pov.
rozie vroeg net of jullie wat te drinken woude.
ja sure energie please! riep ik terug en jij justin wat wil je? vroeg ik lief. doe maar cola antwoorde hij omg die lach prachtig hijs wel cute maar ownee hij gaat mij niet zo makkelijk omver krijgen hihi..
rozie kwam terug met 3 energie's en 2 cola's.
waarom 3 energie's vroeg justin haar
nou julie kennende die neemt met 1ntje niet genoege:P zei ze lachend.
hahah kom nu mijn kamer.. voor ik jullie in verf dompel! riep ik lachend en rende naar boven.. ik hoorde dat ze me achterna rende.. maar boven bedacht ik me dat ik niet wist welke kamer voor mij was dus stond ik stil. en voor ik het wist voelde ik een dou in mijn rug.
wat! riep ik
sorry dan moet je maar niet ineens stil gaan staan zei justin met een nep verdrietig gezicht:P ik moest lachen en ze keken me allebij raar aan
wat? je had je face moeten zien zei ik zo gwoontjes mogelijk
reacties!
xx
Reageer (4)
Misschien moet je aanhalingstekens gebruiken..
1 decennium geledenzoals: 'Wat?' 'Je had je face moeten zien' zei ik zo gewoontjes mogelijk
verderverderverderverderverder
1 decennium geledenveder?
1 decennium geledenVerder
1 decennium geleden