04
Niall
06-02-2015 23:00
Zachtjes trek ik de deur achter me dicht. 'Hey Nialler! Waar kom jij vandaan..?' Ik zie Harry de gang in komen lopen. 'Oh niks, gewoon rondlopen door Londen en een beetje rondkijken...' 'Ja, ja, tuurlijk Nialler!' Zegt Harry met een grijns en loopt weer weg. Ik loop de woonkamer in en zie de hele band zitten. 'En hoe ging het?' 'Hoe ziet ze eruit?' 'Was ze op tijd?'. 'He he, jongens! Het is geen kruisverhoor ofzo.' Zegt Louis. Ik kijk hem dankbaar aan. 'Zo, vertel eens, wie is die chick van jou?' Vraagt hij dan. 'Het enige wat ik ga vertellen is dat ze Katy heet, en ze is prachtig. Maar ik ga naar bed jongens, ik ben vreselijk moe.' Ik zeg ze gedag en loop naar boven. Eenmaal boven kijk ik nog even naar de foto die we samen hebben gemaakt. Ineens zit Louis naast me. 'Je vind haar echt leuk he?' Vraagt hij. 'Jup.' Zeg ik. 'Maar vertel eens, weet je überhaupt wel waar ze vandaan komt, en hoe oud ze is?' ' ik heb geen idee waar ze vandaan komt, maar als ik naar haar accent luister, is ze Iers, net als ik' Antwoord ik. 'Oke' gaat Louis verder 'Maar weet je ook hoe oud ze is?' 'Ehm... Nee, dat niet.' 'Misschien moet je haar dat maar eens gaan vragen..' En hij loopt de kamer uit. Ik kijk nog een laatste keer naar de foto en doe het licht uit.
13-02-2015 14:20
'Hey jongens, kom eens kijken!' Liam zit in de woonkamer op de laptop. Ik race naar beneden. 'Er is een concert van Maroon 5 in de stad, wat vinden jullie ervan om erheen te gaan?' 'Goed idee!' Zeg ik. 'Daarom ben jij nou de slimste van ons vijven!' grapt Zayn. 'Het concert begint om 20:00 uur en eindigt om 23:00 uur.' Zegt Liam. 'Geen date met Katy voor jou vanavond Nialler!' lacht Harry. 'Haha, erg grappig...' zeg ik sarcastisch. 'Doen?' vraagt Liam. 'Doen!' Roepen we met z'n vieren.
13-02-2015 20:10
'Hello people! Vandaag staat er een geweldige show op het progamma! Maar voor we daarmee gaan beginnen, wil ik eerst iemand aan jullie voorstellen. We zijn een contest begonnen met medewerking van Dubbel Frisss. Hiermee kon je achtergrond danser voor 1 dag worden, dus ik stel nu aan u voor: de winnares van het Dubbel Frisss Dance Contest!' Mijn hart staat even stil als ik zie wie er het podium op komt lopen. 'Hey Niall, gaat het wel?' Vraagt Louis bezorgd. 'Ehm... Ja.. Ik denk het?' Antwoord ik vaag. 'Zo, vertel ons eens, WIE ben je? HOE oud ben je en WAAR kom je vandaan?'
Reageer (1)
Snel verder! Ik hou niet van dit soort eindes! x
9 jaar geleden