Foto bij Now i know i can use those three words for sure.

--

Ik kon het niet laten. Wij konden het niet laten. Ik moest hem hebben. Tegen me aan. Voelen. Overal.

Als een gek drukte ik mijn lippen op de zijne. De enige echte Chris Kamrada. Nog bezweet van het concert woelde hij door mijn haar, verplaatste zijn handen naar mijn kont en kneep er zacht in. Ik schoot omhoog en drukte mijn heupen tegen de zijne aan. Ik voelde hem. Met veel geweld knoopte ik zijn blouse snel open en voelde zijn plakkerige lichaam. Ik werd er helemaal warm van. Hij sleurde me de tafel op en duwde mijn benen uiteen, waar hij tussenin ging staan. Zijn ene hand hield mijn gezicht vast, de andere rustte aan de binnenkant van mijn bovenbeen. Onze tongen worstelden heftig met elkaar. Ik gleed met mijn handen over zijn buik heen, zocht zijn broek en trok de rits open. Intussen trok hij mijn hemdje iets omhoog, en mijn legging naar beneden. Kippenvel ging over mijn hele lichaam heen, wat hij merkte en dus over mijn benen begon te wrijven. Hij haalde zijn lippen van de mijne, gooide wat spullen opzij en drukte me verder de tafel op waarna hij over me heen kwam hangen. Mijn hemd werd over m’n hoofd getrokken. Ik voelde zijn zachte lippen in mijn hals. Baanden zich een weg over mijn sleutelbeen, tussen mijn borsten naar m’n navel waar hij zachte kusjes begon te planten. Ik zwaaide mijn benen om hem heen en zette mijn tenen onder de rand van zijn broek. In één beweging lag zijn broek op z’n knieën waarvan hij het laatste stukje zelf deed. Onze lippen vonden elkaar weer. Voorzichtig gingen zijn vingertoppen over mijn bh bandjes , hij trok ze van mijn schouders en begon aan de achterkant te frutselen. Ik ging recht op zitten zodat het hem sneller zou lukken, terwijl ik aan zijn oor sabbelde.
Ik voelde zijn hartslag. Zijn handen. Zijn lippen. Het steeds sneller op en neer gaan van zijn ribbenkast. Ik keek bewonderend naar zijn schitterende ogen die liefdevol terug staarden. Ik wist het zeker. Ik hield van hem.

Reageer (1)

  • Jacksessed

    :O HOE SEXY EN MOOI GESCHREFEN (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen