Lauren Brown

De relatie tussen mij en Justin heeft voor maar een korte tijd stand gehouden. Justin is op tour. De tour zou zo ongeveer een halfjaar duren. We zitten nu op 3 maanden tijd. Ik heb besloten om er maar meteen mee te stoppen. Ik wil een relatie waarbij ik mijn vriend kan zien wanneer ik maar wil. Niet dat ik om het jaar een half jaar of zelf langer zonder mijn vriend zit. Hij kon mijn beslissing wel begrijpen, maar hij was het er zeker niet mee eens. Toch heb ik voor mezelf gekozen. We sturen af en toe, maar dan echt heel af en toe een berichtje naar elkaar. Ik wilde niet teveel contact met hem hebben, omdat ik hem anders alsnog heel erg zou missen. Ik heb examens gedaan in de tijd dat Justin op tour is. Gelukkig ben ik geslaagd en mijn vriendinnen Jane en Sam ook. Het enige nadeel, we hebben het nog niet afgerond met een groot knalfeest. Jane d'r broer is overleden. Hij had een auto-ongeluk. Ze was er nog niet klaar voor om haar en ons slagen te vieren. We zouden met z'n drieën een groot feest geven. Ik ben ondertussen al anderhalve maand samen met Jason. Ik wist dat het goed zat en we zijn echt verliefd. We hebben wel afgesproken elkaar niet elke dag te zien. Hij slaapt vaak alleen het weekend bij me. Het is ook prettiger voor mezelf dat als ik aan mijn nieuwe opleiding ga beginnen, ik niet continu met Jason ben. Ik ga de opleiding tot onderwijsassistent volgen en ik heb er heel veel zin in. Over een maand begin ik weer.

Als ik wakker word op een zaterdagochtend zie ik hoe lief Jason naast me ligt te slapen. Ik pak direct mijn telefoon als ik overeind ben gaan zitten. Ik zie dat ik een berichtje heb van Jane. Ik open het berichtje. "Heee Lau, ik heb nagedacht en ik wil volgend weekend het feest geven. Ik weet zeker dat Dario dat ook had gewild. Ik moet verder leven en we moeten het feest echt nog deze vakantie geven. Ik hoop dat je volgend weekend tijd heb. Sam in ieder geval wel. Laat het me weten of je het een goed idee vind. Dikke kus". Oké, wij gaan eindelijk dat feest geven. Ik sla de dekens van mijn lichaam af en stap het bed uit. Ik loop zachtjes de trap af om Jason niet wakker te maken. Als ik in de keuken ben aangekomen bel ik Jane. Het duurt drie tonen voordat ze opneemt. 'Hey Lau.' 'Lieffie!' Zeg ik enthousiast. 'En? Wat denk je er van? Vind je het niet raar dat ik toch maar wel het feest ga geven?' 'Nee, Jane. Dat is, zoals je al zei, precies wat Dario gewild had. Het is een goed idee en je hebt ook nog eens extreme afleiding. We moeten dit echt doen.' Ik hoor een instemmend geluidje. 'Top, ik ga nu even wat eten daarna ga ik me klaarmaken en kom ik naar jou. We gaan het alvast voorbereiden. Zodat we alles tot in de details gepland hebben. Bel jij Sam dat ze ook naar jou komt?' 'Ga ik doen! Ik zie jullie zo meteen. Kus.' Ik maak het geluid van een kusje en ik hang op.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen