Happy new year lieve lezertjes van me!!!
Ik stond trouwens gisteren in de top!! Wel op de 4e plek, maar dan nog!! Thank you guys!!!!
Daarom alsnog vandaag een hoofdstukje.
Kan ik met dit hoofdstukje weer in de top komen *puppyogen* ;)
Weten jullie trouwens toch misschien wie Hij is? Ik wil heel graag weten wat jullie vermoedens zijn! Ik denk dat ik het in het volgende hoofdstukje ga laten weten, of anders in die daarna. Pleeeease zeg in een reactie wie je denkt dat Hij is. Ik vind dat echt heel leuk :)
Love you guys xxxx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • xmrs_horan

    Snel verder!!!!

    9 jaar geleden
  • Kaas19

    Ik denk dat haar ouders gescheiden waren en dat haar moeder een nieuwe vriend/man had, maar die gebruikte die moeder stiekem alleen voor het geld want haar moeder was dan heel rijk, en nu is die moeder dood door een ongeluk en heeft hij geen geld meer.

    9 jaar geleden
  • AngelicPower

    snel verder!!(flower)

    9 jaar geleden
  • _Meraki_

    Ohja, je vroeg wie Hij volgens ons zou zijn.
    Ik denk dat hij haar vader of broer is. Want als het haar vriendje is, dan vind ik het knap dat hij haar 8 jaar lang in de kelder heeft vastgehouden.... (Zonder dat de familie daar iets van wist) zou natuurlijk wel kunnen...
    Xxx

    9 jaar geleden
  • _Meraki_

    Wat een...............is Hij (ik heb er geen woorden voor)
    Snel verder (flower)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen