03
06-02-2015 16:30
Vandaag eerste training gehad en ik ben doodop. Mijn ouders en Lisa zijn er niet. Vast shoppen in Londen of Engeland verkennen. Ik laat me languit op mijn bed vallen en doe mijn ogen dicht. Net als ik bijna slaap, gaat mijn telefoon. Anoniem nummer. 'Hallo, met Katy, met wie spreek ik?' 'Haij, met Niall.' Zijn stem klinkt nerveus. 'Heeij Niall, kreeg een anoniem nummer in beeld, dus toch maar even je nummer erin zetten straks!' 'Ja, ja misschien wel handig, Eh... ik eh..Ik wou even vragen hoe het met je gaat?' Ineens hoor ik twee jongens op de achtergrond: 'Vraag het gewoon , mietje. hoor ik de ene jongen zeggen. 'Ja vraag het gewoon, je weet maar nooit...' Zegt de ander. 'Nou ehm,...' Begint Niall 'Zou je ehm..' Hij komt maar niet uit zijn woorden. 'Of je met hem uit eten wil vanavond!' hoor ik de 2 jongens roepen. Ik moet lachen. 'Ja, lijkt me gezellig!' Antwoord ik. Ik hoor de jongens (inclusief Niall) juichen alsof hun land het WK heeft gewonnen. 'Ehm... Hoelaat en waar spreken we af?' Vraag ik als de jongens uit geschreeuwd zijn. 'Ik kom je om half 6 ophalen bij het hotel en verwacht maar dat je niet voor 11 uur thuis bent...' Antwoord Niall. 'Oke, tot dan!' 'Tot dan!' en ik hoor de pieptoon.
06-02-2015 17:25
*TUUTTUUT* Ik doe het raam open en kijk naar buiten. Beneden staat Niall. 'Je bent te vroeg!' roep ik glimlachend 'Ja, weet ik!' Roept hij terug 'Maar ik weet ook hoe irritant het is als iemand te laat is!' Met een grijns tikt hij op zijn horloge en ik kijk op de klok. Oeps. 'Ik kom eraan!' Roep ik, ik doe het raam dicht en race naar beneden. Daar staat Niall te wachten met 1 hand achter zijn rug. 'Wat zie jij er goed uit!' Zegt Niall gelijk en hij geeft me een zoen. 'Wat heb je daar achter je rug?' 'Dat is voor jou..' Zegt hij en hij bloost. Hij haalt zijn hand achter zijn rug vandaan en geeft mij een prachtige rode roos. 'Awh wat lief..' Nu ben ik degene die bloost. Hij houdt de deur open en ik stap in. 'Beetje een deja vu gevoel' zeg ik lachend. 'ja, inderdaad!' Hij glimlacht en pakt, net als de eerste keer, weer mijn hand. Als we er bijna zijn, stopt Niall de auto. 'Wat doe je?' vraag ik nieuwsgierig. Hij pakt een zwarte doek van de achterbank en doet deze bij me om. 'Verassing..' Zegt Niall geheimzinnig. Ik word even later de auto uitgeleid en Niall wijst me de weg door het restaurant. *BOEM* 'Sorry meneer of mevrouw, ik zie niks, ziet u..' En grinnikend lopen we verder. 'Links, nee, andere links!' Roept Niall en vervolgens struikel ik over een opstapje. 'Jij bent echt de slechste blinde geleider die ik ooit heb meegemaakt!' Zeg ik lachend. Op dat moment doet hij de blinddoek af. Ik zie een prachtig gedekte tafel met allerlei rozenblaadjes eromheen. 'Oh Niall, heb je dit....' Maar Niall gebaart dat ik stil moet zijn. 'Ga zitten.' Zegt hij en hij schuift mijn stoel naar achter. Ik ga zitten en pak gelijk de menukaart, maar Niall duwt hem gelijk naar beneden. 'Eerst wat drinken, een milkshake kokos?' Ik glimlach. 'Je bent mooi als je glimlacht..' zegt Niall blozend en besteld wat drinken. 'Zou ik eerst een stukje ijs mogen?' Vraagt hij aan de ober. Ik kijk hem verward aan, en zo te zien is de ober even verward als ik. 'Doe het nou maar gewoon, alstublieft?' en even later komt de ober terug met wat ijs. 'Bedankt.' Zegt Niall , en de ober vertrekt weer. 'Maar wat wilde...' Niall gebaart weer dat ik stil moet zijn en zoent me. Daarna breekt hij het stuk ijs. 'Nu is het ijs gebroken..' Zegt hij en hij zoent me weer.
Reageer (2)
Hahah dat van dat ijs is best wel flauw, volgens mij lachte ik er harder om dan nodig... Hah, ja ik had het nu pas gelezen
9 jaar geledenOp die foto is Niall gewoon té schattig! Trouwens nieuwe abo
9 jaar geleden