Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 114

Hey
Dankjewel voor al jullie steun! Vanaf februari zal ik weer veel regelmatiger posten maar ik probeer (maak daar maar van dat ik sowieso stukjes ga posten) om tussendoor nog te posten (:

Dan nog 2 mededelingen:
- Gelukkige verjaardag aan @jumbielove!
- Een fijn oudejaarsavond voor iedereen en een fijn, gelukkig en geweldig 2015!

Groetjes Magiclove

Gelukkig moest je deze keer niet zo lang wachten als de vorige keren. Er waren dan ook al een heel deel deelnemers afgevallen. Toen het jou beurt was zuchtte je diep, gaf Tom nog een laatste kus en liep toen door de deur. Je kende de ruimte nog maar al te goed. Een ruimte vol met muren met in het midden de jurytafel en daarvoor dat kruisje waar je moest gaan staan. Je stapte naar het kruisje toe, stond stil en keek toen de jury zenuwachtig maar met een kleine lach aan. Jij: “Goedemiddag.” Keith: “Welkom terug Demi.” Jij: “Dankje.” Keith: “Vorige keer was het thema dieren, deze week is het thema…” Kim: “All I can see in your eyes.” Damon: “Je krijgt 2 uur de tijd.” Keith: “Ben je er klaar voor?” Jij: “Zeker weten!” Je stapte blij naar de muur toe en keek naar de kleuren, hmm misschien kan je eens voor een zwart-wit versie gaan. Je zou een stukje van het gezicht van een meisje tekenen, met als belangrijkste detail, de ogen of zou je er maar één tekenen? Je besloot om je daar maar later zorgen over te maken en te beginnen met het eerste grote oog. Na bijna een uur zette je een paar stappen naar achter en bekeek het resultaat. Hierdoor kreeg je een ander idee en begon een deel van de contouren van het gezicht en een doek te maken. Daarna vulde je snel de vlakken op en begon met de details. Als eerste maakte je haar wenkbrauw af en met een stuk van de neus en het haar. Daarna begon je met de schaduwen. Toen je hiermee klaar was zag je dat je nog een kwartier had waardoor je toch nog de details van het doek kan afkrijgen. Je was juist je naam er aan het bijschrijven en daarna ging er een bel. Je keek op, legde de graffitibussen weer weg en ging naar de jury toe. Je bleef stil staan aan het kruisje op de grond en keek de jury afwachtend aan die het werk nog grondig aan het bestuderen waren. Damon: “I like it.” Kim: “Ja het ziet er echt geslaagd uit.” Damon: “Wat denk jij ervan?” Hij draaide zich naar Keith toe die een kleine glimlach op zijn gezicht kreeg. Keith: “Ik denk dat je ons allemaal weer enorm hebt overtuigd.” Je kreeg een grote lach op je gezicht. Keith: “Proficiat, je bent één van de 20 kandidaten die door gaat.” Jij: “Dankje!” Je kreeg een grote lach op je gezicht en liep daarna blij weg. Van zodra je de deur achter je sloot, sloeg je een vreugdekreet uit en maakte een vreugdesprong. Je had even schijt aan al die mensen die je raar aankeken, deze dag kon niemand meer stuk maken. Tom en Bill zagen jou en liepen naar je toe. Bill begon meteen mee enthousiast te springen en riep: “Gefeliciteerd!” Terwijl Tom jou met een grote lach aankeek. Je stopte met springen en meteen nam Tom jou in zijn armen om je een kus te geven. Hij ging met zijn lippen naar je oor toe en fluisterde: “Proficiat prinses.” Waarna hij een kus op je wang drukte. Je lach werd mogelijk nog groter en je gaf Tom een knuffel. Niet veel later voelde je iemand jou langs achter vastnemen en jou ook knuffelen. Bill: “Grouphug!” Je schoot in de lach en niet veel later lieten jullie elkaar los. Tom: “Laten we maar naar huis gaan.” Je knikte en nam daarna Tom zijn hand vast die daardoor een glimlach op zijn gezicht kreeg en met zijn duim even over jou hand streelde.



Speciaal voor jullie nog (;



Reageer (3)

  • KiliXxEagle

    wooooooot! Zo cool! :D en de jongens zijn zooo ontzettend lief!

    En wooow, HOT HOT HOT die foto0w! o.O

    Snel weiter bitte! <3

    9 jaar geleden
  • Luckey

    Jij ook happy new year

    Yes ze is door!!!
    Bill XD
    Die stuiterd rustig mee
    Tom is zo lief!!!!
    Like that pic (H)
    Snel verder please :)

    9 jaar geleden
  • jumbielove

    Nog is dank u :D. En verder gaan

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen