Ik word aan mijn been anar beneden getrokken.AAAAWHH ik blijf maar gillen en uiteindelijk word ik gestopt. Ik lig hier nu in de modder en ik gil het uit van de pijn en van de angst. Ik hoor mijn vriendinnen roepen, ik wil terug roepen maar er komt geen geluid uit mijn mond. Langzamerhand word alles wazig en zwart. Ik hoor nog wat stemmen, die ik niet herken. Ik voel nog warmte van mensen en dan is alles zwart.

Ik word wakker op een bed. Ik open langzaam mijn ogen en kijk om me heen. Ik ben in mijn kamer. Ik zie mijn ouders, ze hebben een bange blik in hun ogen, en ik zie Evy en Mia. Als ik mijn ogen helemaal open heb, heeft iedereen pas door dat ik wakker ben. Mijn ouders omhelzen me en geven me allebij een kusje op mijn wang. Vervolgens komt Ezra naar mij toe gelopen en geeft me ook een knuffel. daarna komen mijn virendinnen naar me toe en geven me een stevige knuffel en vragen wat er is gebeurd. "Ik weet het niet. Ik voelde iets bij mijn been en ik werd naar beneden gesleurd, vervolgens hoorden ik stemmen maar ik kon niet zien wie, ik voelde de warmte, daarna hoorde ik jullie roepen dus ik wilde terug schreeuwen, maar er kwam maar geen geluid uit mijn mond en ja nu lig ik dus hier" zeg ik. "Ik wil graag even slapen" zeg ik weer. "Okey" zeggen mijn ouders en iedereen loopt naar beneden. Dan hoor ik voetstappen die de trap opkomen lopen. "Ik zei toch dat ik wilde slapen". "Woow, owh sorry, je ouders zeiden dat ik even mocht gaan kijken" Ik draai me om en kijk in de mooie ow zo heldere gras groene ogen van Mike. "Owh, sorry ik dacht dat je iemand anders was" zeg ik betreurd. "Waarom zo droevig?" Mike kijkt me doordringend aan. "Moet jij niet bij Lieke zijn?" vraag ik op een bitchie toon. "Nee wtf hoezo?" Ik kijk hem vragend aan en hij begint te lachen "O, je hebt natuurlijk die foto op instagram gezien van LIeke en mijn neef en je dacht dat ik het was?" Ik kijk hem ongelovig aan. "Je neef?!" " Ja, we lijken een beetje veel op elkaar, maar hij is een stuk langer dan ik." Ik begin nu te lachen en Mike lacht mee. "Ik dacht-" "dat ik op jou ben'' onderbreekt Mike me. "Uhmm Ja..."Bloos ik. Mike komt naast me zitten op mijn bed en knuffelt me. Ik knuffel terug. Onz gezichten zijn dichtbij elkaar. We gaan steeds dichterbij elkaar en dan zoent hij me. Ik voel zijn zachte lippen tegen de mijne. Hij stopt en flluisterd "Ik hou van jou Anne" ik lach en kus hem. Na een tijdje, als we aan het praten zijn, komen Evy en Mia naar me toe. "Hey, we mogen hier van je ouder logeren, als jij dat ook goed vind?" " JAAA!!" "Mijn ouders brengen zo al onze spullen" zegt Evy. "Ik ga dan maar is" zegt Mike en ik geef hem nog snel een kusje. Als Mike weg is, krijg ik direct al dikke ondervraging van Evy en Mia. Ezra, die ook naar boven is gekomen, praat mee. Als mijn moeder roept dat Ezra's moeder er is, geef ik hem snel een knuffel en dan gaat hij. Evy, Mia en ik praten nog wat en gaan daarna eten. Lekkere frietjes met bamischijf.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen