02
05-02-2015 21:00
Ik zit op dit moment in het vliegtuig naar Londen. Naast mij ligt Lisa, leunend met haar hoofd op mijn schouder, te slapen, achter me zit mijn vader te snurken als een beer en mijn moeder zit naast hem en kijkt een film. Allemaal heel rustig en vredig dus. 'Over 1 minuut zetten we de landing in, ik verzoek u vriendelijk om al uw elektrische apparaten uit te zetten en wij wensen u een prettig verblijf.'Schalt het door het vliegtuig. Niet te geloven dat ik nu gewoon 1e klas naar Londen vlieg! Als we uitgestapt zijn zie ik een man staan met een bord in zijn handen. Mijn achternaam staat erop. 'Mam, mam!' zeg ik 'Wat is er Katy?' 'Zie je die man met dat bord daar?' 'Ja, die zie ik, maar wat is daarmee?' 'Dat is Adam Levine, de zanger van Maroon 5!' roep ik uit. 'Welkom in Londen Katy & family, Ik zal jullie naar jullie verblijf leiden en ik zal Katy nog even precies uitleggen wat er allemaal gaat gebeuren deze week.' Zegt hij. Het is net een droom die uitkomt, onwerkelijk en niet te geloven. Als we uiteindelijk bij het hotel aangekomen zijn plof ik op het waterbed dat er staat. 'Deze heb ik geclaimd!' Zeg ik lachend. Opeens springt Lisa bovenop me. 'Maar gelukkig is dit een 2 persoons bed, dus dit is verboden terrein voor ouders!' Lachend komen we van het bed af. 'Ik denk dat ik maar eens Londen ga verkennen.' 'En ik ga mee' Zegt Lisa. En samen lopen we de deur uit. 'half 11 thuis!' hoor ik mijn moeder nog roepen. 'Dat word nog moeilijk zonder de vliegtickets..' Zeg ik lachend tegen Lisa.
05-02-2015 21:30
Het is half 10 en de lucht is helder. 'Ik heb honger' Zegt Lisa 'Wat? Nu al? Je hebt net 3 sandwiches naar binnen zitten te werken in het vliegtuig!' 'Dat ranzige vliegtuigvoer vult heel erg wou je zeggen..?' 'Oke, wat jij wil. Ik sterf van de dorst trouwens, dus ik vind het niet erg.' Samen lopen we naar een zaakje wat er gezellig uitziet. Overal hangen lampjes en het behang bestaat uit foto's van beroemde mensen die er hebben gegeten en opschriften van mensen. 'Nou, wat wil je?' Vraag ik. 'Doe mij maar een sandwich gezond, en een cola. Bestel jij? Dan zoek ik alvast een plekje.' 'Is goed.' 'Wat mag het zijn?' vraagt de man achter de balie. '1 sandwich gezond, een cola en een milkshake kokos, alstublieft'. Even later loop ik met een dienblad naar de tafel waar Lisa zit. 'Alsjeblieft, en eet smakelijk.' Ik ga zitten en pak mijn milkshake. Precies op het moment dat ik een slok wil nemen botst er iemand tegen me aan. De deksel van mijn beker vliegt eraf en ik ziet helemaal onder de milkshake. 'Sorry, het spijt me verschrikkelijk, kan ik wat voor je doen?' Een knappe jongen met blond haar en heldere blauwe ogen kijkt me vriendelijk aan. 'Nee, maakt niet uit, al zou je me wel even kunnen helpen met schoonmaken..' Zeg ik met een glimlach. Hij lacht naar me en loopt met mee naar de toiletten. 'Ik haal wel even een doekje voor je, ben zo terug.' Hij draait zich om en loopt het mannentoilet in. 'Ben jij verliefd?' Achter me staat Lisa. 'Nee, ik ben niet verliefd, ga nou maar weer snel zitten anders denken ze dat we weg zijn.' 'Jaja, wedden van wel...' en ze is weer weg. 'Het spijt me ongelofelijk, is er echt niets wat ik nog kan doen?' Vraagt hij 'Behalve helpen met schoonmaken, nee niet echt.' 'Zeker weten?' 'Zeker weten.' bevestig ik. 'Nou zeg eens, hoe heet je?' Vraagt hij met een glimlach 'Katy.' Ik kijk hem aan. Zijn ogen staan ondeugend. 'Ik ben Niall, aangenaam' 'Aangenaam' Ik pak mijn telefoon om te kijken hoelaat het is. 'Shit!' 'Wat is er?' Vraagt Niall verbaasd 'Het is 5 voor half 11 en we hadden om half 11 bij het hotel moeten zijn! Dat halen we nooit meer, want het is een kwartier lopen vanaf hier!' 'Moet ik jullie brengen?' Bied hij aan 'Ja, graag.' Ik zucht opgelucht. Halen we het toch misschien nog. Met zijn 3en lopen we naar Niall's auto. Hij houdt galant de deur open zodat ik kan instappen. . Niall stapt ook in en start de auto. Halverwege de rit pakt Niall mijn hand en vouwt zijn vingers in de mijne. Hij glimlacht even. Even later zijn we bij het hotel. 'Bedankt, kan ik nog wat doen om je te bedanken?' 'Geef me je nummer maar, dat is genoeg' zegt hij en ik geef hem mijn nummer. Ik zie mijn zusje met haar handen een hartje vormen, en ik steek mijn tong uit. We zwaaien Niall uit en lopen naar de deur. 'En nu, naar bed!' Zeg ik uitgeput.
Er zijn nog geen reacties.