Foto bij 01

Een danswedstrijd waar je niet aan mee durft te doen, een irritant zusje die je filmt als je danst en die het filmpje als auditie voor de wedstrijd inzend, een onverwachte meet & greet met je idool en een milkshake. Deze dingen hebben mij iets geleerd. Wat? Dat je altijd in je dromen moet blijven geloven

Katy

29-01-2015 14:25
De muziek van Maroon 5 dreunt door mijn kamer. Ik loop naar beneden om even wat drinken te pakken tot mijn oog valt op een advertentie op een Dubbel Frisss pak. ''Wil jij kans maken om achtergrond danser voor 1 dag te worden bij Maroon 5? Surf dan snel naar www.DubbelFriss.nl/Maroon5 en stuur je auditiefilmpje in, en misschien sta jij dan te dansen op het podium bij Maroon 5.'' Snel ren ik de trap op, wat tot gevolg heeft dat mijn zusje Lisa, ook naar boven komt. Ik start mijn laptop op en zet de muziek nog wat harder. 'Wat is er?' vraagt ze gelijk. 'Hoezo zou er wat zijn?' 'Nou, omdat je de trap op dendert als een hyperactieve olifant, terwijl je normaal altijd de stilste bent in huis.' Daar heeft ze gelijk in, normaal loop ik de trap op als een muis. Ik type de naam van de site in en klik op informatie. 'Lees dit maar' zeg ik tegen Lisa. Ik zie haar ogen over de regels glijden. Ookal is ze maar 1 jaar jonger, ze is altijd al sneller geweest met lezen dan ik. 'Te gek! Dat ga jij op je gemakje winnen. En je ziet Maroon 5 in het echt!' Roept Lisa enthousiast 'Ja, daar droom ik al van sinds mijn 12de' Zeg ik opgewonden 'Nou, laten we dat filmpje gaan maken, want ik neem aan dat je mee wilt doen?' 'Ja dat wel...' zeg ik aarzelend 'Maar ik durf niet..' Lisa begint te lachen. 'Je durft wel een liefdesbrief aan die jongen die je al zo lang leuk vind te geven, face2face, maar je durft geen filmpje te maken waarin je danst?' 'Nee...' 'Nou, als je van gedachte veranderd,' Begint ze met een mysterieus stemmetje 'Dan klop je maar bij me aan.' en ze loopt mijn kamer uit.

31-01-2015 16:00
'Lisa!' 'Ja, zusjelief?' 'Ik start even mijn laptop op om even mijn mail te checken, krijg ik dit binnen!'

Beste Katy Young,

Wij vonden je auditievideo indrukwekkend, dus gefeliciteerd!
Jij bent de winnaar van het Dubbel Friss Dance Contest!
Wij verwachten je op 06-02-2015 om 12:00 uur in Londen, Northumberland Ave, 16B om te oefenen met de dans.
Wij hebben hier een hotel geboekt waar jij met je familie zal verblijven tot na het concert op 13-02-2015 om 20:00 uur tot 23:00 uur.
De vliegtickets zitten bijgevoegd en het adres van het hotel etc. volgen later.


Met vriendelijke groet,
The DANCEcompany

'Ik heb geen idee waar dat vandaan komt...' Zegt Lisa met een scheinheilig lachje 'Wat heb je gedaan??' Zeg ik boos en verward tegelijk. 'Nou ik heb je gefilmd toen je aan het oefenen was voor je dans uitvoering en dat filmpje heb ik ingestuurd' zegt ze zacht. 'Sorry' 'Je bent... GEWELDIG!!' Roep ik uit en geef mijn verbaasde zusje een dikke zoen. 'Wij gaan naar Londen, wij gaan naar Londen!!' Zingen we in koor.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen