Ik loop naar beneden, het is vandaag alweer zaterdag. De week is snel gegaan. Ik heb veel nieuwe vrienden gemaakt en mijn klas is heel leuk. Ook alle leerlingen en docenten zijn leuk. We hebben al een huiswerk opdracht gekregen. We moesten in 2 tallen een liedje maken. We werden gewoon ingedeeld door onze docent van muziek Mvr. Liedhard. Evy en Mia mochten met elkaar en ik moest met Mike. Mike was een normale jongen. Hij was niet populair ofzo. We hadden wel echt popies zeg maar. Bij de populaire mensen zaten Lieke, June, Alisha, Emmy van de meisjes en Toby, Rick, Teun, Stijn en Tyco. De rest was normaal en dacht niet vanzich zelf dat ze alles waren, net als de popiejopies. Mike en ik hadden bij mij thuis afgesrpoken om ons lied te schrijven en hij kon elk moment hier zijn. DINGGGGG De deurbel gaat en ik doe open. Mike staat daar en ik laat hem naar binnen. "Wil je wat drinken?" vraag ik. "Ja, doe maar cola" Ik loop naar de keuken en pak 2 glazen, pak de cola en sinas en doe 1 beker met sinas en de andere met cola. Pak een schaaltje en doe er wat Doritos Paprika in. Ik loop naar de bank waar Mike zit. "Okey, waar willen we dat ons lied over gaat?" vraagt Mike. "Ik heb geen idee" "Ik ook niet,.." zegt Mike weer. We kijken naar de tv en besluiten om een film te gaan kijken en als we een idee hebben gaan beginnen. We kijken naar Van Helsing. Ik kijk naar Mike, Hij is eigenlijk best leuk. Ik kijk weer naar de film en ik zie in mijn ooghoeken dat hij naar mij kijkt. Hij merkt op dat ik naar hem kijk en hij kijkt weer naar de film. Ik ga dichterbij hem zitten en ik merk dat hij ook dichterbij mij komt. We kijken allebij weer naar de film. Ik zet de film op stop. "Okey, zullen we dan nu gewoon een liedje maken?" We lopen naar de garage, daar staan gitaren en keyboarden en microfonen. Na een lange tijd is het gellukt ons liedje is klaar. We lopen terug naar binnen en gaan weer de film kijken. Owwhh,, HIj is echt zoooo lieff en schattig en leuk en grappig....

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen