Ik lig in bed en denk terug aan de dag.

Flashback
"Anne wakker worden,, is je wekker niet gegaan?" mijn moeder staat aan mijn bed en doet het licht aan. "Fack" Ik draai me om kijk naar de klok en zie dat het half 8 is. Ik sprint uit bed, pak snel even mijn tas in. Loop naar mijn kast. (okey, ik stap gewoon uit bed en ik ben er al, (kleine kamer) maarja). Bak mijn licht roze jurkje en doe hem aan. Aangezien het nog zomer is kan dat wel. Ik loop naar de badkamer, doe wat mascara op (mascara en oogpotlood is mn makeup). Ik doe mijn haar los. Sprint naar beneden, maak wat brood voor school en ochtendeten, sprint terug naar boven, pak mijn tas en mobiel, sprint terug naar beneden. Ik eet snel mijn brood op en als ik klaar ben is Mia er al. Ik loop naar Mia geef haar een knuffel, oak mijn tas. Ik zeg vaarwel tegen mijn moeder en doe mijn schoenen en jas aan. Ik pak mijn fiets en samen met Mia fiets ik naar Evy. Evy staat al te wachten dus kunnen we direct door fietsen. We praten over gister, gister was de eerste schooldag. We hadde gister veel uitleg gekregen en we moeste hoofdvakken kiezen en bijvakken. Als hoofdvak 1 kon je kiezen uit Dans, Toneel, Muziek, Zang. Ik koos Toneel en Muziek. Bij hoofdvakken 2 kon je kiezen uit Wiskunde, Duits, Maatschappij Economie en Biologie. Ik koos Economie, Biologie en Wiskunde. Bij de bijvakken kon je kiezen uit Tekenen, Dans, Frans, Gym. Ik koos Tekenen en dans.
Ik heb nu dus Toneel en muziek,Economie Biologie en Wiskunde, en dans en tekenen. Mijn vriendinnen hebben bijna het zelfde. Toen we opschool aankwamen, zette we onze fiets weg en gingen we naar onze klas, we hadden dr eerste paar uren samen dus dat was wel fijn. Het laatste vak had ik Toneel en hun dans en Zang dus was ik alleen . Ik liep naar Toneel, en knalde tegen een jongen op. Ik keek in zijn ogen en Damnn wat waren die mooi. Ze waren helder blauw, net alsof je erdoor heen kon kijken, met een regenboog glasje. We hadden een lang gesprek en het blijkt dat hij ook toneel heeft. Ik had het heel gezellig met Jake. Aan het einde van de dag fietse ik met Jake want Evy moest nog 1 uur en mia mocht eerder weg. Ook op de fiets was het heel gezellig en hij woont blijkbaar vij mij in de straat. Eenmaal thuis had ik gegeten ging douche en tv kijken. daarna ging ik slapen.

Einde flashback.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen