028 Jasmine
Jack en ik zijn vandaag een maand samen en ik ben nog steeds gelukkig. We gaan straks op restaurant om het te vieren. Intussen probeer ik uit te maken wat ik moet dragen. Ik heb zoveel kleedjes, maar ik weet niet welk ik moet dragen. Ik heb mijn top 5 al gemaakt wat een hele vooruitgang is maar ik zit vast. "Dylan! Kom snel!" roep ik uit als ik maar gewoon blijf staren. "Welk werelddrama speelt zich hier nu weer af?" vraagt hij ongeïnteresseerd. "Ik weet niet wat ik moet kiezen." zucht ik en houd elk kleedje voor me in de hoop dat hij het juiste kleedje kan kiezen. "Je ziet er sowieso goed uit. Het maakt dus niet uit wat je draagt." zucht hij. Wanneer ik hem geërgerd aankijk kiest hij uiteindelijk het rode kleedje. "Dank je wel." Snel jaag ik hem mijn kamer en kleed me om.
"Zus, er staat iemand aan de deur voor jou!" roept Dylan kort nadien. Als ik naar de klok kijk dan zie ik dat het nog zeker een half uur is voor Jack me zou komen halen. Verward loop ik snel naar beneden, daar staat Louis voor de deur. "Hey, kom binnen." glimlach ik en trek hem aan zijn hand mee naar boven. "Why so fancy?" is de eerste vraag die er over zijn lippen rolt. "Een date met Jack." antwoord ik met een grote glimlach. "Je ziet er super uit." blozend glimlach ik en loop snel naar mijn juwelen. "Kan je me helpen met mijn ketting en armbandjes?" Meteen knikt hij en neemt één voor één aan. "Jack heeft een prachtmeisje aan de haak geslagen." gooit hij alweer met een compliment. "Dank je." mompel ik verlegen.
"Wat bracht je hier?" vraag ik wanneer hij al mijn juwelen heeft aan gedaan. "Ik kwam vragen of jullie zin hebben om morgen mee te gaan voetballen... gewoon wat lol trappen." Meteen knik ik. "Enkel op voorwaarde dat ik bij jou in het team mag zitten. Ik wil winnen." grijns ik. "Daar zorg ik voor. Komen de jongens ook mee?" vraagt hij hoopvol. "Ik denk het wel. Jack vraag ik het straks wel. En als Dylan ook komt, dan volgt de rest ook wel." glimlach ik. "Ok, awesome." Hij geeft me een high five, een knuffel, wenst me nog veel succes met mijn date en verdwijnt dan weer.
Er zijn nog geen reacties.