Serie struggles
Sinds ik op mezelf woon heb ik er niet alleen een berg huisgenoten en een zwaar tekort aan geld bij gekregen, maar ook een hoop vrije tijd. Naast studeren, schoonmaken, werken, koken, uitgaan, sporten, wassen, en slapen, zijn er nog heel wat uurtjes die opgevuld kunnen worden. Ja, echt, en vraag me vooral niet hoe. Maar wat is nou een betere manier om deze vrije tijd te besteden dan op m'n bankje ploffen met zo'n 70 uur aan Pretty Little Liars?
Juist.. 50 uur aan Modern Family, 80 uur aan Gossip Girl, 50 uur aan Prison Break, 50 uur aan Revenge.. en zo kan ik nog wel even doorgaan. Want ik zei dat ik tijd had, maar niet zoveel tijd?!? Het is oprecht lastig om zoveel series tegelijk te kijken, want het gaat hier niet om eens in de zoveel tijd één aflevering.. nee. Je moet bij blijven, up to date blijven. Maar kijk uit, want voor je het weet raak je verslaafd. Je wil de series blijven kijken, één voor één, aflevering voor aflevering. Dat vergt energie, slapeloze nachten, niet-voorbereidde schoolpresentaties.. En dan heb ik het nog niet eens gehad over het door elkaar halen van verhaallijnen. Wie sliep nou met wie? Wie wil wraak op wie? Wie had wie nou ook alweer vermoord??
Ja, het kijken van series kan best heel lastig zijn. Want wat nou als je op dat punt bent beland waar je gelijk loopt met de serie op (de amerikaanse) televisie? Dit veroorzaakt naast de frustratie van het wachten (een hele week, als je geluk hebt) ook een hele hoop slapeloze nachten door het niet krijgen van antwoorden die je nodig hebt om verder te kunnen met je leven! Nee, nu overdrijf ik natuurlijk een beetje. Maar wat ik eigenlijk bedoel: ik weet nog steeds niet voor 1000% zeker wie 'A' is in Pretty Little Liars en ik begin me af te vragen of ik er ooit wel achter ga komen, aangezien ik zo ongeveer iedere inwoner van Rosewood op mijn verdachtenlijst heb gehad. Over 3 afleveringen ben ik bij seizoen 5 en dan komt de nachtmerrie van het wachten op de volgende aflevering langzamerhand dichterbij..
Ik bereid me vast voor op slapeloze nachten en een hoop andere series die deze tijd zullen moeten opvullen..
Sterkte aan mijn lotgenoten.
Er zijn nog geen reacties.