Lisa werd steeds beter met muziek en ze schreef steeds meer liedjes.
Nick hielp haar soms met muziek bij de teksten.
Lisa begon met het opnemen van een paar liedjes.
Er was bijna altijd een camera bij om te filmen wat ze deed.
Ze vond het heel leuk, ze was altijd aan het fantaseren over een cd en ze vond dat ze daarbij wel een dvd kon doen.
“Wat word je eerste single?”vroeg Nick aan Lisa.
“Hmm ik weet nog niet.” Zei Lisa.
Ze dacht er heel lang over na en vroeg toen aan Joe, Nick en Kevin wat hun de leukste vonden.
Een week later kwam haar eerste single uit.
Lisa vond het wel eng, ze moest het meeste zelf regelen en ze wist niet waar ze moest zijn voor een music video.
“Nick?” vroeg Lisa.
“Ja”zei Nick.
“Ik weet niet wat ik moet doen, ik wil een video maken voor mijn eerste single maar hoe moet ik dat regelen?”
“Ik wil je wel helpen, dan gaan we morgen naar Hollywood Records.” Zei Nick.
Die nacht kon Lisa niet slapen, ze was best zenuwachtig.
De volgende ochtend waren Nick en Lisa al vroeg op en gingen naar de studio van Hollywood Records.
De Music video kon gelijk gemaakt worden, alle mensen die ze nodig hadden waren er toevallig en ze konden allemaal helpen.
Er werden reclamefilmpjes gemaakt en een week later werd er bekendgemaakt dat Lisa’s eerste Music video uitkwam.
Lisa was heel blij al haar wensen kwamen uit, ook al was ze nog steeds heel verdrietig over moeder en stiefvader.
Een dag later moest Lisa een fotoshoot doen voor haar album.
Er was iemand voor de make-up, een kapper en een styliste.
Lisa was het nog niet gewent en ze praatte nogal verlegen met de kapper en styliste over haar kleren en haar.
Over de make-up wist ze niets te zeggen, want daar had ze geen verstand van.
Ze kreeg heel veel make-up op meer dan dat ze zelf deed, ze vond het een beetje ongemakkelijk.

Reageer (2)

  • Quirinius

    snel verder !!!

    1 decennium geleden
  • Babsiiee

    Snel verder!!
    hij is supperrr

    XxxB. (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen