Lisa was nu al een paar weken bij Nick, Joe en Kevin.
Ze was jarig, ze werd 16.
Ze kreeg een gitaar, ze was heel erg blij.
Ze kon nog goed gitaar spelen.
Haar droom was altijd om een zangeres te worden.
Nick vroeg of ze een keertje wou optreden tijdens één van hun concerten.
Lisa zei gelijk ja, ze wou het heel erg graag.
Ze wist nog niet wat voor liedjes ze wou gaan zingen tijdens het concert, ze schreef zelf wel liedjes maar ze had maar een korte tijd om het te leren.
Dus besloot ze om een cover te doen.
Ze had besloten dat ze I Miss You van Miley Cyrus zou gaan zingen.
Ze vond het een mooi liedje en ze vond dat het liedje goed bij haar paste.
Ze was heel goed aan het oefenen.
Ondertussen ging ze ook weer naar school, ze had een grote achterstand maar probeerde zo goed mogelijk haar best te doen.
Ze was heel veel bezig met muziek maar ze moest ook aan school werken gelukkig deed ze dit jaar examen.
Dus deed ze extra goed haar best op school omdat ze wist dat ze daarna genoeg tijd had voor muziek.
De dag van het concert was aangebroken.
Eerst speelde het voorprogramma een paar liedjes, daarna kwamen de Jonas Brothers.
Ze speelden een paar liedjes.
Lisa werd heel erg zenuwachtig en stond helemaal te trillen.
Toen haar naam gezegd werd ging ze het podium op en begon ze met gitaar spelen, ze ging er bij zingen en al haar zenuwen waren verdwenen.
Toen ze klaar was en het podium afliep was ze heel blij, alles was precies wat ze van een concert verwachte.
Een tijdje later waren de Jonas Brothers ook klaar en kwamen van het podium af en Lisa en Nick omhelsde elkaar.
Lisa huilde bijna van blijdschap.
Twee weken later kwam de uitslag van haar examen en ze was geslaagd, ze was klaar met school en kon nu alles aan haar muziek doen.

Reageer (1)

  • Unbroken13

    het gaat wel allemaal in stroomversnelling (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen