I fell for you ~198~
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
Flikker op Gilderoy!!! Ik mag je niet *kuch* ik haat je *kuch* en je bent een vieze oplichter. Dus flikker lekker op!!
9 jaar geledenGeen Hufflepuf hmmm? Gryffindor zou dan denk ik wel beter passen. Maar Slytherin niet, dat merk ik aan je schrijfstijl en hoe je reacties op reacties zijn. Maar ja lastig lastig...
MHUHAHAHA, THE HEIR OF SLYTHERIN HAS RERURNED...
WE WANT MORE! WE WANT MORE! WE WANT MORE! WE WANT MORE! WE WANT MORE!
9 jaar geledenEn ja, ik kan me altijd wel goed inleven in andere personen... maar Snape moet eens is een x aardig doen tegen Harry, Ron and Hermione...
Ik ben nu wel nieuwsgierig wat Jessica gaat doen, nu dit is gebeurd!
hihi, helemaal gek worden hmmm
9 jaar geledenhet lijkt me wel leuk om in dat meer te springen, maar als ik aan de kant staan zal ik denken van *slik.... hee jongens kunnen we niet gewoon wat huiswerk maken in de leerlingenkamer?
Serieus?? Oww, dat heb ik denk ik dan gemist...
9 jaar geledenMaar goed, weer een heeeel leuk hoofdstukje!!
Als ze toch eens wisten wie Snorris heeft versteend...