Foto bij {Chapter 3}

stap mijn kamer binnen en laat me vallen op mijn bed. 'First get this make-p off my face and get in my pyjama before I fall asleep' zeg ik tegen mezelf. Ik werk me omhoog en rits mijn jurk los. Ik hang hem over een stoel, mijn weggetrapte sneekers leg ik onder mijn bed. Met mijn haar in een knot en een schoon gezicht lig ik in bed. Dan hoor ik mijn telefoon, pff wie belt er nu nog. 'Lindy here' zucht ik, 'Sorry for waking yo up, I didn't expected you would already sleep', het is Liam. 'I was tired, I can't stand on my feet anymore' zeg ik. 'How do girls stand on heels all night?' vraagt hij, 'if I knew the anser I would be a hero' lach ik, 'why did you call?'. 'Well, I just wanted to say sorry for that kiss, I now that I already said that but now I'm sober' zegt hij zacht. 'I hope we're fine, I don't want to ruin or friendship' zegt zij dan nog zachter. 'It's okay, you will never ruin or friendship. How long do we now each other now, two years I guess. You can't ruin that' stel ik hem gerust. 'Thanks, sleep well', 'sleep well. Dan hangt hij op, ik leg mijn mobiel weg.

We hebben allemaal hier geslapen vannacht, ook al hebben Zoe en Joe ieder een eigen appartement. Weekenden spenderen we vaak samen in ons ouderlijk huis. Ik woon dan wel niet op mezelf, ik slaap vaak bij de jongens en bij vriendinnen. Bij je ouders wonen heeft soms gewoon z'n voordelen, zoals in het weekend wakker worden met de geur van een ontbijtje. Ik pak wat kleding uit mijn kast en loop mijn badkamer in. Snel kleed ik me om en poets ik mijn tanden.

'How was last night?' vraagt mijn vader. 'It was great, Alfie and Casper were there too' zegt Zoe. 'Zoe had a lot of fun with Alfie if you know what I mean' voegt Joe er lachend bij toe. 'I was with Liam and the others and I've met 5 Seconds Of Summer' zegt ik. Ik voel mijn mobiel trillen, ik negeer het maar.

Nadat de tafel is afgeruimd kijk ik op mijn mobiel, 'Wanna come over? Liam' staat er. 'I'm coming' stuur ik snel terug, 'Mom, I'm going, see you later'. Ik pak mijn tas en loop naar de auto. Gelukkig heeft pap de verwarming laten maken, het is nog vroeg dus niet heel warm buiten. Ik stop voor het appartementencomplex en parkeer de auto. Er staan nu wel wat fans en paparazzi, ik probeer zo onopvallend mogelijk naar de deur te lopen. Mislukt, ik hoor de camera's flitsen. Ik druk op de intercom, 'I'm outside, the press is making pictures so open the door quickly' zeg ik voor ze zelf ook maar een antwoord kunnen geven. Ik hoor de klik van de deur en zorg dat ik snel binnen ben. Liam staat voor de deur op me te wachten, 'You're okay?' vraagt hij bezorgt, 'Don't worry. I'm fine' lach ik.

Als ik binnen kom ben ik niet de enige gast. De jongens van 5SOS zijn er ook, 'hey' zeg ik dan maar. 'Still a girl from less words?' vraagt Calum, de jongens lachen. 'You make her shy guys, normally she is acting different' zegt Naill. 'I'm just tired because your friend woke me up last night' lach ik en ik stoot Liam aan. 'I didn't expected you were a sleep because other days you are awake at 3am' zegt hij. 'You act like a married couple, are you two togheter?' vraagt Luke, 'nooo, we're just best friends' zeg ik snel.

Michael, Louis en Liam spelen spelletjes op de Xbox, terwijl ik met de andere praat over het gala. 'You're the little sister from Zoe and Joe right?' vraagt Calum, 'Jup, that's me' lach ik, 'I saw you in some video's from Joe' zegt Calum. 'Jeah, I didn't expected you woud watch video's from Zoe and me, or do you like make-up' lach ik. 'I already hate make-up when we are preforming, I don't understand why girls are willing to put that stuff on their face' zegt hij.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen