{Chapter 2}
'Hurry up Lin!' roept Joe, 'even Zoe is faster than you!'. 'Hey! You didn't had to wait for me' zegt Zoe quasi boos. Ik ren de trap af, 'I'm ready' zeg ik zuchtend. 'Get in the car we need to leave or we will be late' zegt Zoe. We gaan naar een gala, dus dat betekent dat Zoe me in een jurk heeft gehesen. 'I hate dresses. With jeans on it doesn't matter what you do, now I have to make sure you can't see my underwaer' zegt ik klagend. 'You can't go to a gala in jeans' lacht Zoe. 'Joe just had to get a smoking, isn't that unfair'. 'Life is unfair for everybody, so that makes it fair' zucht ik.
We stappen uit de auto, camera's flitsen om me heen. Het zijn net meeuwen die vechten om een stukje brood. We poseren even en gaan dan snel naar binnen. Ik kijk om me heen, zoekend naar mensen die ik wel ken. Nou ja, die mij ook kennen. Dan zie ik iemand zwaaien, het is Naill. 'Guys, I see the boys, bye!' zeg ik, maar Joe en Zoe lopen al naar Alfie en Casper. Pff, het is zo druk. Ik loop maar naar de jongens, ik omhels ze. Dan zie ik Liam aan komen lopen, ik geef hem ook een knuffel. Het ziet er een beetje ongemakkelijk uit, 'we're okay, right?' zegt hij dan. Ik glimlach een beetje, het is al een lange tijd geleden sinds onze kus. Het voelt soms nog zo raar tussen ons. Louis drukt een glas drinken in mijn hand. Rustig neem ik een slokje en verslik me bijna, 'dude what did you put in it?' vraag ik. 'Just something to spice it up' lacht hij. Ik schud mijn hoofd, ze blijven ook altijd hetzelfde. Ik hoor een lach, ik kijk waar het geluid vandaan komt. Ik zie blonde lokken, een stukje bandana en de achterkant van een zwarte blazer.Daar is die lach weer, zijn haar beweegt mee. Het rare is dat hij me eerder opvalt dan de jongen met het rode haar, en dan bedoel ik ook echt fel rood. Mijn blik kruist die van een andere blonde jongen, als ik weg wil kijken hoor ik weer een lach. Een andere lach, het is de zwartharige jongen.
'Lin, earth to Lindy!' zegt Harry. 'Hm, I was just thinking' antwoord ik stamelend. 'Okay, if you say so' lacht hij. Zouden ze me hebben zien kijken, nee dat kan niet. Ik keek gewoon vooruit, niks raars. Die jongen blijft me opvallen, hij draait zich om naar de roodharige jongen en geeft hem een stoot. Ik krijg kippenvel als hij lacht. Zijn gezicht glinstert door het licht, ik probeer me weer bij het gesprek te houden. '... and then they got their own tour. They will start it in a month or something' zegt Naill tegen een man in pak. 'Sorry, about who are we talking?' vraag ik dan toch maar. 'You better stay away from the alcohol, you are already absent-minded without it' lacht Louis. 'You gave it to me, so you have to stop giving it to me' zeg ik met opgetrokken wenkbrauw, 'but who did Naill talk about'. 'He spoke about 5SOS, they got their own tour now' zegt Louis, 'you need to meet them'. 'Let's go to them' zegt Zayn.
Ik kijk om me heen, wie zullen het zijn. Dan stopt Liam, ik bots tegen hem op. 'Dude, be careful!' lach ik, 'this are Luke, Michael, Calum and Ashton'. Het zijn de jongens die ik net zag, sh*t ze hebben me vast zien kijken. 'Eh, hi' is alles wat ik zeg. 'This is Lindy, normally she speaks whole sentences but Louis gave her alcohol' zegt Zayn. Pff, bedankt voor het excuus Zayn, denk ik opgelucht. Ze lijken me niet te herkennen als de starende creep, dus dat is een goed begin. Ashton - als ik nu de juiste naam aan de goede persoon verbind- lacht even naar me. 'Yeah, Louis likes to get me drunk, but since I don't wear heels I am still able to walk' zeg ik. Ashton kijkt naar beneden, dan lacht hij weer. 'Are you serious, wearing sneekers to a gala'zegt hij. 'My sister already squashed me in a dress, she doesn't know I packed my sneekers. She thinks I wear heels' lach ik. 'If other women see this, it will probably be a new trend' grapt Michael.
Hopelijk vinden jullie het wat, als het al gelezen wordt dan hè. Ik doe mijn best om het engels te laten kloppen, ik vind het namelijk mooier om het engels te schrijven.
Reageer (2)
Engels gaat je heel goed af! Er zitten een paar kleine foutjes in, maar dat is helemaal niet raar. Gewoon mee door blijven gaan, dan wordt het vanzelf beter en beter!
9 jaar geledenLike the story so far ^^
Cool
9 jaar geleden