{Chapter 1}
Een half jaar eerder
'Are you still coming?', ik zucht. 'I said I had to finish an article first', antwoord ik en hang daarna op. Liam was af en toe heel ongeduldig, zeker na een tour. Het is al een tijd geleden dat we hadden afgesproken, we hadden het beide heel druk. Nu zijn de jongens terug van hun Where We Are tour en heb ik al wat artikelen voorgeschreven. Ik sluit mijn laptop af en pak mijn tas, 'I'm going mom, Liam is back!', roep ik naar de keuken. Ik pak mijn autosleutels en stap in de auto. Het miezert en All Time Low klinkt door de speakers.
Het is rustig in de straat, de meeste fans weten niet waar de jongens zich nu bevinden. Gelukkig maar, anders stond ik zo op het internet. Ik druk op de knop van de intercom, 'Lindy is that you?' klinkt er enthousiast, 'It's me!' roep ik terug. Ik hoor een klik, de deur is open. Ik ga snel naar binnen, op naar de vierde etage. Ik loop de gang in en wordt al vast gepakt. 'Lindy!', 'Naill put me down!' roep ik. Al snel sta ik weer op de grond, ik omhels de jongens. We lopen hun appartement binnen, 'Want something to drink?' vraagt Zayn, 'sure, tea would be great. Zoe broke the car heating, I'm freezing'.
'Tell me about the tour' vraag ik. 'It was awesome, sadly you couldn't be there' antwoord Harry. 'You already knew about our for program, right. Because 5 Seconds Of Summer was awesome.' zegt Naill. 'You really have to meet these boys, their so.... sweet I guess' roept Louis. 'Sweet, are you serious. That sounds kinda weird, but I love their music. So I would like to meet the boys behind the music' lach ik. Ik luister vaak naar hun muziek, maar ik weet niet zo veel over de jongens. Ik ben niet zo'n drukke fangirl, ook al staat er de hele dag muziek aan.
'But now about you, what did you do all this time' vraagt Liam. 'Making articles, filming stuff for Youtube and I had some meetings with fans' zeg ik, 'also I went to the Youtube Gathering with Zoe and Joe, the people were amazing'. Ik denk terug aan de drukte en hoe Joe bijna plat werd gelopen. Het was drukker dan verwacht. Er waren veel mensen die op de foto wilde, ik had dit eigenlijk niet verwacht. Twee jaar geleden was ik begonnen met mijn Youtube kanaal en mijn blog. Ik hielp Zoe en Joe al veel en ze vonden dat ik iets voor mezelf moest beginnen, daar ben ik ze nog steeds dankbaar voor.
'Let's go to a club, I want to dance' zegt Harry na het eten. 'If you would like that to' zegt hij er nog snel achteraan. 'Would be cool, we didn't go out togheter for a way to long time' roep ik.
We gingen naar een club in de stad, de jongens vielen op straat gelukkig niet erg op. 'I will get some drinks' roept Zayn over de muziek heen. Na een paar drankjes is iedereen al aardig dronken, maar aangezien we onze ''reünie'' vieren mag dat voor deze keer wel. Ik hang aan Liams arm om overeind te blijven staan. 'You're waisted' zegt hij, 'you are too' lach ik. We dansen verder, als je het nog dansen kunt noemen. 'Let's go outside, my head will explode if I stay here any longer' zegt Liam dan.
We lopen de straat op, we lopen richting het park. We kwamen hier vaak als de jongens thuis waren. Het is een beetje vervallen en oud, dus het is er niet heel druk. 'I really like you Lin' zegt Liam. Ik ben dan wel dronken, maar ik versta alles wat hij zegt. 'What do you mean' vraag ik, voor ik het door heb voel ik zijn lippen op mijn mond. 'Liam stop, I don't like you, okay', ik duw hem weg. Hij is best dronken, maar hij lijkt het te begrijpen. 'Sorry, I didn't meant to...' mompelt hij. Ik wil weglopen, 'wait! I don't care how awkward it will be, but I don't let you go home by yourself. It is dark and you're drunk'. Hij heeft een punt, ik zucht maar loop mee. We gaan naar het appartement, de rest zit binnen. Naill is in slaap gevallen op de bank en Harry zit aan tafel met een glas water. 'Where were you guys?' vraagt Louis. 'To the park' zeg ik snel. 'Why are you looking so strange' vraagt zayn. 'Nothing Lindy was scared for an stray dog' zget Liam. 'I'm going home, see you later guys'. 'You can't drive now Lindy, even sober you are a danger on the road' zegt Harry. 'Should I drive you home?' vraagt Zayn, 'I am the only one who can walk in a straight line'. Ik lach, 'sure, but be carefull. I want to live some longer'
'What happend, and now the real story' vraagt Zayn in de auto, 'you know I see it when you lie, every sober man can see it'. 'Well, I can't tell' zeg ik zacht. 'You can tell me everything, I will say nothing'. Ik zucht, 'Okay, Liam was drunk and he kissed me'. 'I kinda saw that coming' antwoord hij dan. 'What do you mean?' vraag ik verward. 'He looks different at you, just like he wants to hug you all the time', zegt hij. 'I don't like him that way, and he know now. I just don't want to lose my best friend' zegt ik zacht, ik probeer mijn tranen tegen te houden. 'You won't lose him by being honest' zegt Zayn en dan stopt de auto voor mijn ouderlijk huis. 'Be silent, you don't want your parents to see you like this'.
Dit was het eerste hoofdstuk alweer, tips zijn zeer welkom. Het volgende hoofdstuk is niet meer in het verleden, dit stukje is er om wat dingen duidelijk te maken voor de rest van het verhaal.
Er zijn nog geen reacties.