Foto bij 035

Kayla POV

Met mijn koffer achter me aan kom ik de ontvangsthal van schiphol binnen gelopen. Over staan mensen te wachten tot hun geliefde ui de schuifdeuren komt gelopen. Ik kijk even rond om te kijken of ik word opgehaald of niet, en ja hoor daar achteraan staat Paul. Ik glimlach naar hem waarna ik mijn zware koffer achter me aan naar hem toe trek. 'Dag Kayla, goede vlucht gehad?' 'Perfect, geen turbulentie en ik zat eerste klas.' 'Natuurlijk we laten jou toch niet tweede klas vliegen? Stel dat er fans zijn die je herkennen.' Ik slik een keer en knik. 'Die waren er ook. Ze scholden me uit voor slet en kutwijf of riepen dat Harry me voor de seks wil en me toch weer snel gaat dumpen.' 'Ach Kayla dat is echt niet zo. Harry houdt van je.' Paul slaat zijn arm om me heen en neemt mijn koffer van me over. 'Kom dan gaan we naar het hotel.'

In het hotel aangekomen lopen Paul en ik meteen naar de lift. 'De derde verdieping.' Ik knik en druk op het cijfer drie. De liftdeuren sluiten en na een tijdje gaan ze weer open met een zachte pling. 'Zal ik je de kamer nog even wijzen?' 'Graag.' Paul knikt en ik loop met mijn koffer achter de man aan.
Niet veel later stopt hij voor een deur. 'Hier is het.' Ik knik waarna ik mijn hand naar de klink breng. 'Bedankt Paul, tot straks.' 'Graag gedaan, ik zie je later.'
Ik zucht een keer diep waarna ik de deur open. 'Harry?' 'Kayla, lieverd.' Harry springt uit zijn bed waarna hij naar mij toe komt om me in een knuffel te trekken. 'Het spijt me zo erg voor alles. Soms zou ik gewoon een normale jongen willen zijn die niet beroemd is en kan die wat die zelf wil. Ik hou van jou en mensen zouden dat moeten accepteren. Het spijt me echt zo erg ik wil je nooit meer loslaten.' 'Hee lieverd het maakt niks uit, het hoort er nu eenmaal bij. Natuurlijk wordt ik uitgescholden door de fans en vind ik dat niet fijn maar mijn liefde voor jou is sterk genoeg om me er doorheen te slaan. Jij kunt er helemaal niks aan doen dat je fans eigenlijk gewoon een stel kut mensen zijn. Niet iedere fan natuurlijk maar sommige wel. Want de fans die mij uitschelden en ons het geluk niet gunnen zijn geen goede fans. Natuurlijk zijn er ook lieve fans die ons helemaal geweldig vinden. Ik lees twitter ook, onze shipname is wel cool, Hayla. Ik denk dat ik mijn dochter later zo ga noemen.' 'Doe niet zo gek Kayla, ik ga onze dochter geen Hayla noemen dat is zielig.' 'Wie zegt dat jij de vader van mijn dochter wordt?' Harry laat me langzaam los en kijkt me in mijn ogen. 'Grapje gekkie. Ik zou niets liever willen.' Een brede glimlach komt er op Harry's gezicht te staan. 'Gelukkig maar want ik zou ook geen andere moeder voor mijn kinderen willen.' Ik glimlach en druk mijn lippen op die van Harry voor een lange zoen.

Ben ik weer! Ik heb echt bijna geen tijd meer om te schrijven! Ik heb een super leuke jongen ontmoet en we zijn eigenlijk veel te veel bij elkaar haha. Maar ik heb jullie teleurgesteld want de foto van Kayla en haar ex bij het krantenartikel werkt niet. Dus bij deze de link van de afbeelding: http://data2.whicdn.com/images/134954318/large.png

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen