Part 1
https://www.youtube.com/watch?v=WAysag2VohM
Ariana p.o.v.
''WAT HEBBEN JULLIE GEDAAN.'' Schreeuw ik naar me 2 vriendinnen. ''We hebben je opgeven voor de auditie.'' Zei Demi helemaal blij, blij ik ben helemaal niet blij. Ik wil niet beroemt worden, ik wil normaal leven. ''Ík doe niet mee, sorry.'' Zei ik, en kruis me armen over elkaar. ''Aa kom op Ari, pleas for ons.'' Zei stella en demi, en ze deden puppy ogen. En daar kon ik niet tegen, ik zuchte. ''Goed, goed ik doe het.'' Zei ik, ze juigen en knuffelen me.
''Waneer is het.'' Zei ik, als ze me los gelaten hebben. ''Vanavond.'' Zei stella, ik zuchte nog keer, ook dat nog. ''Weten me ouders het.'' Ze knikte, okee.
*In die avond*
Daar stond ik achter backstage, de zaal was vol. Ik was als laatse aan de beurt dus ik had nog mooi de tijd. Ik vanmiddag met de dansen geoefend, en gezongen dus ik hoop dat goed gaat. ''Damsen en heren, hier komt de laatse kandidaat, geef het op voor Ariana Grande.'' De zaal gaat los en ik glimlach, me broer frankie en paar dansen stonden achter me. We deden het liedje ''Problem.'' Zelf geschreven, de muziek begint en ik begin te zingen en te dansen.
Baby, even though I hate ya I wanna love ya I want you And even though I can't forgive ya I really want to I want you Tell me, tell me baby Why did you leave me Cause even though I shouldn't want it I gotta have it I want you
Head in the clouds Got no weight on my shoulders I should be wiser And realize that I've got One less problem without ya I got one less problem without ya I got one less problem without ya I got one less, one less problem One less problem without ya I got one less problem without ya I got one less problem without ya I got one less, one less problem
I know you're never gonna wake up I gotta give up But it's you Know I shouldn't never call back Or let you come back But it's you Every time you touch me And say you love me I get a little bit breathless I shouldn't want it But it's you
Head in the clouds Got no weight on my shoulders I should be wiser And realize that I've got One less problem without ya I got one less problem without ya I got one less problem without ya I got one less, one less problem One less problem without ya I got one less problem without ya I got one less problem without ya I got one less, one less problem
[Iggy Azalea] It's Iggy Iz What you got?
Smart money bettin' I'll be better off without you In no time I'll be forgettin' all about you You sayin' that you know But I really really doubt you Understand my life is easy When I ain't around you
Iggy Iggy Too biggie to be here stressing' I'm thinkin' I love the thought of you More than I love your presence And the best thing now Is probably for you to exit I let you go Let you back I finally learned my lesson No half-stepping Either you want it or you just playin' I'm listening to you knowing I can't believe what you're sayin' There's a million you's baby boy So don't be dumb I got 99 problems But you won't be one What
One less, one less problem One less, one less problem
Head in the clouds Got no weight on my shoulders I should be wiser And realize that I've got One less problem without ya I got one less problem without ya I got one less problem without ya I got one less, one less problem One less problem without ya I got one less problem without ya I got one less problem without ya I got one less, one less problem
Na het zingen stondt ik daar, mensen juigde, klappen. Me broer frankie, kwam naar me toe en knuffelde me, ik lachte en liep samen met de dansers en frankie van de podium.
''Dames en Heren dit was de TalentenJacht, zomenteen worden de winnars bekent voor de volgende ronde.'' Zei de meneer, iedereen kon koffie halen of iets anders.
''Meid je deedt het zo goed.'' Zei stella die naar me toe kwam en me doodt knuffelde, net als demi. Mensen kwamen maar zeggen hoe goed ik was, daar was ik blij om maar toch was ik dom bezig.
''Okee, wilt iedereen plaats nemen, en de kandidaten op de podium komen.'' Ik sta op, en loop naar de podium met nog 30 mensen bij me. Ik sta naast amy, de slut, bitch, hoer van de school. En naar Josh, de player van de school. Waarom ik.
''Als ik je naam noem, mag je stap naar voren nemen.'' Zei ze meneer.
''Ariana Grande, Josh Mcurt, Emily Brown, Dirk Braun, en Cem Schulte.'' Ik doe een stap naar voren en wacht op de uitslag. ''Jullie zijn door naar de volgende ronde.'' Ik haalde diep adem, en loop podium af. Er waren nog 5 mensen die door gingen, amy ging gelukkig niet door maar ze was wel boos.
''Ari, we zijn zo blij.'' Zeiden stella en demi, we kletsen nog wat en daarna ging ik met me vader en moeder naar huis. Ik nam een warme douche en kleede me om in me PJ, en ging naar bed.
*Volgende Dag, Zaterdag 20 januari 2014.*
Ik wordt wakker door een scherp licht, ik doe me ogen open en zie meneer zon staan. Ik haat je zon, ik kreun en rol me bed uit en beland op de vloer. ''Oef.'' Zeg ik, ik sta op en loop naar me kast, ik pak een simpel joggingbroek en trui en loop naar beneden. Beneden zie ik me familie zitten, met een grijns. Ik negeer ze, en pak een broodje met kaas, en prop hem naar binnen drink glas melk.
''Okee, waarom grijnsen jullie.'' Zei ik, en ze keken me dom aan. ''Okee, zeg het, want anders wordt ik boos.'' Zei ik, en ging aan tafel zitten. ''Okee, je moet niet boos worden, maar je bent een groot hit op youtube.'' Zei frankie blij, ik keek hem raar aan. ''Okee.'' Zei ik, frankie liet de video zien, en het was 20.215.985 keer bekenen in een dag. OMG!
''Wow.'' Zeg ik.
Justin p.o.v.
''Vrij.'' Zing ik, eindelijk dagje vrij. ''Jaa, zullen we dagje youtube doen, scooter doe je ook mee.'' Zei fredo, scooter knikte. Ik sluit me laptop aan op de tv, en ging op grondt zitten voor de tafel. ''Okee, klik op die video met die hondt.'' Zei ryan, ik klikte en kwam hondt op beeldscherm die de heletijd ging praten, wel cute. Ik klikte weer op home, en zag een video die meer dan 20.000.000 keer bekenen was. ''Klik is op die.'' Zei scooter, dus die video met een meisje.
Ik klikte, en er kwam beetje raar beeldt maar het was live opgenomen, er stondt meisje op podium een liedje te zingen, ze zong als een engel. ''Wow.'' Zegt scooter. ''Die heeft een stem.'' Het meisje begon te dansen, en daarna weer te zingen. ''Geef het op voor Ariana Grande.'' Zei een stem, en de video was klaar.
''Nou we weten haar naam.'' Zei scooter, ik draai naar hem toe. ''Hoe bedoel je.'' Zei ik. ''Nou, we gaan haar opzoeken, ze is geweldig man.'' Zie scooter, nou je hoort het ariana hier komen we.
Ariana p.o.v.
*Tring tring tring*
Doet de huistelefoon. ''Ari neem jij even op.'' Zei me moeder, uit de keuken. Ik sta op en loop naar de telefoon, een onbekend nummer belt, wat raar.
''Hallo, met ariana.'' Zei ik, en wachte tot iemand sprak.
''Hallo, met scooter braun, spreek ik met ariana grande.'' Zei een stem.
''Ehh, ja daar spreek je mee.'' Zei ik, en ging zitten op de bank.
''Mooi ik had jou nodig, ik had jou video gezien op youtube. En zoals je weet, ben ik de manager van Justin Bieber. En ik vroeg me af, zou je keer lang komen, om keer te zingen. Ik zou je heel graag tekenen voor zangers.'' Zei hij, wacht zangers, maar ik heb school, familie, vrienden.
''Ja tuurlijk, maar ik moet wel met me ouders overleggen.'' Zei ik. ''Kan ik je moeder misschien even spreken als ze in de buurt is, of je vader.'' Zei scooter. ''Tuurlijk, hier heb je moeder.'' Ik liep naar de keuken, en gaf de telefoon aan haar. Ze keek me raar aan, maar ik knikte. ''Hallo, met joan.'' Zei me moeder, ik liep weg en ging naar me kamer.
Beroemt worden, wow dat is groot stap. Ik pak me laptop en ging op twitter, ik krijg in een keer veel tweets binnen en volgers. ''Wow you have amazing voice.'' Zei een tweet. Heel veel mensen waren beliebers, en ik zag dat de ene echte Justin Bieber me volgte.
Wat moet ik doen?
Er zijn nog geen reacties.