Foto bij Proloog.

Trailer https://www.youtube.com/watch?v=6Ui2qg3OioQ

HEEEEEY SEXY PANDAS, mijn new story. Jeej, hop you like it.

Vote

Comment


ENJOY :)

Ariana Grande

Heey, ik ben Ariana Grande. Ik ben 18 jaar en woon in New York, maar ben geboren in florida. Okay zo beetje over mij. Ik zit in het laatse jaar van school, ik ben niet zo populair maar ook niet een loser. Maar goed, ik heb 2 vriendinnen, Demi nee niet de Demi Lovato, en Stella. Hun 2 weten dat ik heel goed kan zingen, en willen de heletijd een video op youtube zetten.

Maar binnenkort is een talentenjacht en Demi en Stella hebben me ingeschreven wat ik niet wou, dus ik moet gaan zingen. Maar me hele leven verandert door 1 video, welkom in mij wereld.

Ariana Grande Infomatie:

Naam: Ariana Grande.

Leeftijd: Juni 26 1996. *Ik weet dat ze in 1993 geboren is, maar in dit verhaal is 18 dus daarom*

Hobby's: Zingen, Dansen, Piano, Gitaar spelen. *Ik weet dat ze in echt geen gitaar speelt maar in dit verhaal wel*

Vriendinnen: Demi en Stella.

Haat: De populaire op school, mensen die na doen, pesten.

Justin Bieber

Heey beliebers, zoals je weten ben ik Justin Bieber. Ik ben nou heel druk bezig met me believe tour die er aan komt, maar ik zit ook in de knoop. Scooter en de rest werken op me zenuwen echt waar, ik kan geen een dag rust nemen. Gelukkig heb ik die en neem ik dagje op youtube, samen met scooter, ryan, me moeder, chaz, alfredo, en kenny.

We komen een bizonder video tegen van meisje, waar ik verliefd op wordt. Welkom in me leven.

Justin Bieber infomatie weten jullie allemaal hoop ik.

Xx

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen