|| 5
"I'm not comfy," zeur ik. Zijn ogen worden groot en hij kijkt vernederd. "I uh.. I'm sorry," zegt hij terwijl hij zijn hand weghaalt van mijn heup. "That's not why," giegel ik. Michael zijn gezicht ontspant, "My butt is tired of sitting like this. I wish my mother was here.." "Why?" hij kijkt me aan alsof ik gek ben, maar ik heb zo mijn eigen trucjes. "Because, she always holds me like I'm a little kid. Is that lame?"
"Is it like this?" vraagt hij terwijl hij me op zijn schoot zet. Mijn benen liggen over die van hem en zijn handen houden elkaar vast zodat ze comfortabel om me heen liggen. "Just like this," fluister ik. "Then no, it's not lame. I quite like this," fluistert hij terug. "That makes two of us," ik glimlach naar hem. Ik leun naar achter met mijn hoofd op zijn schouder om mijn aandacht weer te vestigen op de film. Na een tijdje is het afgelopen, maar geen van beide willen we opstaan dus besluiten we om er nog een te kijken. Het word al laat, maar mijn moeder zou het niet uitmaken. Wanneer ik op mijn telefoon kijk zie ik dat het al bijna half 8 is. We zijn pas op de helft van de tweede film maar ik kan niet langer meer zo zitten. Mijn kont heeft ieder gevoel verloren dat het ooit heeft gehad.
"Can we lie down or something? My legs are numb," vraagt hij. "It's like you're reading my mind!" ik sta op zodat hij kan liggen. Zodra hij ligt kruip ik terug bij hem onder de dekens. Ik lig met mijn rug tegen hem aan en hij legt een arm om me heen, om nog eens mijn hand vast te pakken. "Michael?" "Hmmm?" "I really like this," zeg ik eerlijk. Hij komt omhoog en geeft me een kus op mijn wang. "I do too," Hierna sluit ik mijn ogen.
"Taylor. Michael. Guys," iemand probeert me wakker te maken. "Go away, mom," mompelt Michael om zijn hoofd dieper tussen mij en de bank te leggen. "Taylor, honey," gaat ze toch verder. "Yeah?" "It's past midnight. I told Laurie you were here, but wouldn't you like to sleep in your own bed?" lacht ze. "Yeah, I'll get up in a minute," "Okay sweatheart," en met dat te hebben gezegd verlaat ze de kamer.
Ik probeer omhoog te komen maar Michael legt me gewoon weer terug. "Stay here," "I can't just stay the night, Mikey," ik lach en ga dan toch rechtop zitten. "Why? You do it all the time?" hij opent zijn ogen en kijkt me dan moe aan. "True, but usually your mom doesn't try to kick me out. I think i better go," "Fine," gromt hij dan. Zodra ik van de bank af kom loop ik naar de deur. "Oh, I'll give these back tomorrow. I'll probably have to borrow them again," zeg ik wanneer ik verder loop. "Well, here I go... on the long journey home. I should pack some snacks; the trip could get rough.." "You're such a loser," hij lacht en komt naar me toegelopen. Ik geef hem een nogal ongemakkelijke knuffel. "Goodnight, Michael," zeg ik zodra ik zijn armen los laat. "Goodnight, Taylor," zegt hij wanneer hij naar me lacht.
Ik doe de deur open en ben op weg naar huis. Toch geloof ik het nog steeds niet, hoe kan ik nou gevoelens krijgen voor mijn beste vriend. Eindelijk. Ik blijf maar denken aan de kus in het zwembad, het voelde zo goed. Zijn lippen op de mijne als ze samen bewogen, het voelde beter dan dat ik ooit heb meegemaakt. Zijn handen passen perfect in die van mij, alsof het daarvoor gemaakt was. Dit zou het begin kunnen zijn of iets wat ik nooit zo hebben kunnen bedenken. Ik open de witten poort en open hem. Als ik iets achter me hoor draai ik me om, Michael staat daar in zijn witter t-shirt. "I forgot something," zegt hij als hij naar me toe komt lopen. Hij staat nu recht voor me. "What did you forget?" "This.." zegt hij als hij zijn lippen o de mijne drukt. Opnieuw zit mijn buik vol met vlinders. Zijn handen vinden de mijne en ik strengel onze vinger in elkaar zoals we eerder deden. "Good night," zegt hij als hij me loslaat. De meest lieve glimlach die ik ooit heb gezien staat op zijn gezicht en loopt dan terug naar zijn huis.
Ik blijf nog even staan. Michael Clifford, mijn beste vriend, gaf me zojuist de perfecte good night kiss. And i loved it.
Reageer (1)