Foto bij || 4

Lekker lang hoofdstuk (:

"Hello, Luke," zeg ik als ik hem aan probeer te kijken. "It's nice to meet you." "Oh, the pleasures all mine, babe," hij grinnikt, zakt dan door zijn knieën om mijn hand te schudden. Iets lijkt er gewoon niet goed aan hem, hij is te zelfverzekerd. Michael beweegt zich nogal ongemakkelijk naast me als Luke me aanstaart. Zijn arm legt hij dan weer om mijn heupen zodat hij me knuffelt achter; hij laat weten dat ik van hem ben. Ik ga erop in en leg mijn hoofd op zijn schouder zodat ik naar de zon kan kijken. Hij lijkt het leuk te vinden en knuffelt me net wat liever.
"So, what are you doing here?" vraagt Michael. "i've been working on a new song, and I was just coming to see when you wanted to work on it, maybe let you take a look to see if you like it," zegt hij dan. "Yeah, that's fine. I'll come over tomorrow or something, but right now I'm a littl busy," "Good with me, she can come too, if she wants I mean," Luke grinnikt nog een keer. Ik haat het dat hij er zo goed uit ziet want iedereen weet het, en dat maakt hem juist weer minder knap. "She'll probably be busy," liegt Michael voor me, maar voor deze keer ben ik hem dankbaar. "That's a shame, it'd be cool to have an audience for once," "Yeah, what a shame. I always wanted to hear Mikey play, too bad," Ik ga met Michael mee maar eigenlijk zou ik wel willen gaan, ik zou dolgraag Michael willen horen spelen en zingen. "I guess I'll catch up with you guys, later." zegt hij en dan draait hij zich om, om het huis uit te lopen.

"How do you know him?" vraag ik aan Michael, als ik zijn armen verlaat. "He's been one of my best buds since like, the third grade, he used to go to school with us, but when we got to primary school, he decided to go to Westin, and I went to our school," zegt hij. "He was a little cocky. Is he always like that?" ik denk terug aan de manier hoe hij stond. "When it's just us guys, he is not like that at all. But when there are girls around, he has like this super ego that turns on. Ladies usually love him," "Must be the life, man," lach ik als ik weer dichter naar Michael toe ga. "I wouldn't know, would I?" hij glimlacht, maar ik zie de pijn die hij in zijn ogen heeft. "No, you're just the loser next door. Sorry," zeg ik zachtjes. Hij glimlacht, verlegen dit keer. Hij probeert oogcontact te maken maar ik kan alleen naar zijn lippen kijken en laat mijn lippen die van hem weer ontmoeten.

We worden gestoord door de deurbel die gaat. Mijn handen laat ik uit zijn nek zakken en ik zie hoe hij het zwembad uit gaat. Hij pakt zijn portemonnee van de tafel en gaat naar binnen. Ik besluit om een handdoek te pakken en volg hem naar binnen. "Thanks," hoor ik de bezorger nog zeggen. Michael komt naar binnen gelopen met de doos in zijn handen. Hij loopt dan door richting de keuken om wat borden te pakken en komt dan weer terug naar de woonkamer. Michael doet de doos open en geeft me een bord. Ik bied hem aan om wat te drinken voor ons te pakken maar Michael staat al op om wat te drinken te halen. Ik hou ervan om vrienden te zijn met Michael want ik hoef niet bang te zijn om mezelf te zijn. Ik haat het wanneer meisjes niet eten wanneer er jongens bij zijn, ik bedoel iedereen eet toch. De deur gaat open en ik zie dat Michael al onze spullen draagt. Snel sta ik op uit de stoel om hem te helpen.
"Thanks," zegt hij als ik het drinken uit zijn handen neem. Ik kijk naar zijn armen die aangespannen staan van alles wat hij draagt. Hij is knap, ik noem hem dan ook vaak de closet hottie. Wanneer je voor het eerst naar hem kijkt ben je een beetje afgeknapt door zijn haar, maar de meer tijd dat je met hem omgaat, hoe knapper hij word. Ik merk dat ik staar en loop dan snel weg om het drinken neer te zetten.

"What do you want to watch?" vraag ik. "I don't care, suprise me. I'm going to get a blanket, want one?" "No, if I get cold, I'll just use yours," zeg ik met een grijns. ik zie dat hij wegloopt en zet dan maar een willekeurige chick flick op. "Want a shirt or anything?" roept hij vanuit zijn kamer. "Yes!" "Pants?!" "Yeah! Some sweats please!" roep ik weer terug. Wanneer hij naar beneden komt met een nieuwe outfit aan, mijn outfit in zijn ene hand en de dekens in zijn andere hand. Hij gooit de kleding naar me toe en springt dan over de bank heen. Ik kijk naar het oude shirt dat hij aan me gaf, het heeft een of andere oude band op en ik weet zeker dat hij ervan houd. Ik doe het over mijn hoofd en doe dan ook snel de broek aan. Geen van beide past Michael nog maar ik ben hier zo vaak dat hij tegenwoordig zijn oude kleren gewoon houd. "Aww, you look adorable in my clothes," zegt hij als hij het deken over hem heen gooit. "I try," ik lach en ga naast hem zitten. Ik ga tegen hem aan liggen, zoals ik normaal doe, maar deze keer voelt het net wat meer gedwongen. Dit komt natuurlijk door wat er was gebeurt in het zwembad. Nog steeds weet ik niet zeker of ik hem op die manier leuk vind, maar hij kan me misschien wel helpen om erachter te komen. Hij drukt dan op play en blijft bewegen tot hij eindelijk comfortabel ligt. Mijn hoofd leg ik op zijn schouder en mijn handen leg ik op mijn schoot.

Ongeveer halverwege de film, strekt Michael zijn armen uit en begint te gapen. Wanneer hij zijn handen weer naam beneden doet zijn ze net wat dichterbij dan toen net. Om de paar minuten zijn ze weer net een stukje dichterbij en ik kan voelen dat mijn hart sneller gaat kloppen. Ik probeer er niet op te letten maar ik kan niet omgaan met de nerveuze vlinders. Wanneer zijn pink de bovenkant van mijn hand raakt twijfel ik niet en pak ik dan toch zijn hand vast. Onze handen verstrengelen en ik kan voelen dat de leuke vlinders het overnemen van de nerveuze. Ik kijk naar beneden en lach naar mezelf, toch kan ik ook bij Michael een lach op zijn gezicht zien. Zijn duim begint rondjes te draaien op de bovenkant van mijn hand en het maakt me rustig. Ik leg mijn hoofd weer op zijn schouder neer en hij legt zijn hoofd weer op de mijne neer. Wanneer het koud begint te worden laat ik zijn hand los en sta ik op. Hierdoor zit ik niet meer op het deken, maar eronder. "Sorry, it's quite chilly," lach ik nogal nerveus. "It's okay," verzekerd hij me. Zijn arm legt hij om me heen en hij blijft hangen net boven mijn heupen.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen