|| 3
Voordat ik het wist, ben ik onderwater en is Michael nog onder me. Ik drijf naar boven terwijl Michael net naast me ook bovenwater komt. Hij doet zijn haar naar de zijkant en veegt het van zijn ogen weg. "Michael Gordon! You did not just do that!" zeg ik als ik hem onderwater duw, wat me echter niet lukt omdat Michael mijn handen vast houd. "Well, how'd your little plan turn out for you?" zegt hij terwijl dichter naar me toe zwemt. "Pretty good, loser. Now stay on that side of the pool!" Ik zwem naar het andere einde maar hij blijft dichterbij komen. "Why? Are you scared of me?" antwoord hij met de meest gemene glimlach op zijn gezicht. "No, just. Well, I'm just not that fond of you.." grap ik, maar mijn gezicht blijft neutraal. Ik zwem naar de andere kant waar d trappen zijn. "Ah, you're no fun," zegt hij, terwijl hij nog steeds dichterbij komt. "Ah, you're no fun," doe ik hem na. "That's it!" hij maakt het gat tussen ons in dicht zodat ik niet kan ontsnappen. "Michael! Put me down!" schreeuw ik uit. Ik voel zijn handen naar mijn zij gaan wanneer hij me begint te kietelen. Lachend vraag ik hem om alsjeblieft te stoppen. "What's the magic word?" zegt hij, terwijl hij me alleen maar meer kietelt. "I don't know! Tell me so I can say it!" "Why would I tell you? Maybe I want to stay like this," zijn stem is kalm.
Ik zeg niets, ik zou willen dat ik hem leuk vind en misschien is dit wat daarvoor nodig is- hem die het eens probeert. "Maybe isn't good enough," zeg ik dan, wat nog net geen gefluister is. Ik draai mijn hoofd richting die van hem. "Hope," fluistert hij zodra ik gevaarlijk dichtbij kom. Ik kijk van zijn ogen naar zijn mond, misschien wel duizend keer. Mijn lippen raken dan eindelijk de zijne, het voelt zo goed, maar toch ook weer zo fout. Zijn grote, zachte lippen passen perfect op die van mij, maar er is geen vuurwerk zoals ze in al die films beschrijven. Toch heb ik vlinders? Dit betekend iets... Ik draai me nu helemaal naar hem toe, zonder zijn lippen los te laat. Mijn armen doe ik om zijn nek en hij legt die van hem op mijn heupen. Dit is precies wat ik nodig had..
"Am I interrupting anything?" een stem spreekt, wat me meteen laat loslaten van Michael. Mike beweegt zijn handen niet en de afstand tussen ons blijft nog steeds erg weinig. "As a matter of fact.." antwoord Michael als hij naar de blonde jongen kijkt. De rest van zijn antwoord laat Michael achterwegen, want wie die jongen dan ook is, hij weet dat hij ons onderbreekt. "Well great! That's what a best mate is here for! Hey babe!" zegt hij dan, terwijl hij me een knikje geeft. "Hey," zeg ik nogal ongemakkelijk vanuit deze positie.
"Taylor, meet Luke. Luke, meet Taylor."
Reageer (1)
Snel verder <3
9 jaar geleden