Foto bij I fell for you ~196~

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Muizlet

    Aaaah, zooo cute. Dat is volgens mij mijn enige reactie de hele tijd xD

    Ik vind je schrijfstijl echt geweldig!! Het zuigt je het verhaal in. Blijf vooral verder schrijven!

    8 jaar geleden
  • Rhovaneth

    Ahw Sev, waarom vertel je het niet gewoon? Jess wil je helpen!
    Top hoofdstuk, snel verder!

    9 jaar geleden
  • Cookienomster

    Je beschrijft echt goed alle details, en echt heel goed de gevoelens...

    Sevvie, als jij nou even je door Jessica laat helpen voel je je misschien wat vrolijker. Jullie hebben net een fantastische nacht gehad, niet zo somber zijn...

    Hier merk ik echt in terug dat Jessica een Gryffindor is. De moed en de hulp, en haar karakter.
    Ja ik heb de rare gewoonte om alle mensen die ik ken in een afdeling te plaatsen, zo ben ik zelf een Ravenclaw (af en toe Slytherin) en heb ik een vriendin die echt zo typisch Griffindor is dat elke keer als ze weer brutaal doet (naar niet te dat het arrogant wordt) ik zeg: "Griffindor!"

    En natuurlijk krijg je ook weer een kudo van mij :)

    9 jaar geleden
  • EvilDaughter

    Awh, ik wil weten wat ee met Severus is!

    9 jaar geleden
  • Nathasjaaa

    Waarom accepteert Severus niet gewoon de hulp van Jessica...? ;c
    Ik vind t zo sneu voor der, dat hij niet wilt meewerken...

    MAAR SNEL VERDERRR (H) (H)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen