Foto bij I fell for you ~195~

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Nathasjaaa

    I WANT MOREE

    (H)(H)(H)(H)

    9 jaar geleden
  • Assietje

    Awwwwwhhhh!!!!!!! Ze zijn zo liefjes!! Ik begin Sev steeds leuker en leuker te vinden!! Dit is het eerste verhaal dat ik ben gaan lezen op Q en had daarvoor nog noooooit een fanfiction gelezen. Ik vond Sev (uit de boeken) toen ook nog echt niet zo interessant, maar ik denk dat hij nu toch wel erg lief is!!! Voooral in dit verhaal!!

    Dit verhaal is ook gewoon zo lief!! (geen idee waarom lief... Maak er maar het woord geweldig van!!)

    Nu weeeeer heeeel snel een nieuw stukje!! Want ik wil verder kunnen lezen (lol)

    9 jaar geleden
  • Rhovaneth

    Omg dat woelmuisje was zo schattig! Echt heel lief, snel verder!

    9 jaar geleden
  • EvilDaughter

    Hmmm, denkt ook niet... Maar toch, ik heb de staf van Lockhart nog *draait gemeen grijnzend de staf tussen haar vingers (zie eens een eerdere reactie van mij)

    Woelmuisje, zo lieff, ik kan ook nooit slapen en lig vee, te woelen :)
    Ik wil ook zijn woelmuisje zijn :(

    9 jaar geleden
  • Nathasjaaa

    Omg... ik ben pas bij hoofdstuk 152... ik moet doorlezen!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen