5. De witte wolf.
Zoals ik zei er zijn ook verzinsels
Eenmaal aangekomen zag ik de Telmarijnse koning Miraz, zijn zwaard boven Peter houdend, Peter was zwaargewond en hulpeloos.Zie hier hoe de hoge koning Peter van Narnia word vermoord. Zei hij met een smerig lachje. Hij hefde zijn zwaard en. Verder kwam hij niet, ik sprong boven op hem, toen Miraz bewusteloos was rende ik naar de bewusteloze Peter. En sleepte hem mee, voordat de Telmarijnen iets konden doen. Ik liep en liep tot ik een grot zag, en erin ging. Ik transformeerde weer tot mens, en dacht Sorry pap, wat moet dat moet. Ik gebruikte mijn aarde kracht om een bed te maken en legde Peter erin. Daarna maakte ik hem beter, met heling kracht. Daarna transformeerde ik weer en ging slapen. De volgende dag sliep Peter nog steeds, ik ging het bos in om eten te vinden voor soep. als ik terug kom maak ik soep voor Peter en mij. Even later hoor ik gekreun en draai me snel om, Peter werd wakker en keek me vreemd aan en pakte zijn zwaard. Hij gilde het uit van de pijn, ik pakte wat soep met mijn bek en liep naar Peter toe en gaf het aan hem, hij keek me vreemd aan maar pakte toch de soep aan. Wie ben jij? Vroeg hij. Ik zei niets, en keek hem aan. Oh, je kunt dus niet praten. Zei hij iets teleurgesteld. Ik ging liggen en keek naar hem, en na een tijdje viel hij weer in slaap en ik ook. Ik droomde weer, dit keer was ik bij een waterval en op de rots zag ik mijn vader liggen. pap! Gilde ik. Maya het word tijd dat je hem terug brengt, ze zullen hem nu wel missen en zoeken. Je hebt gelijk, en als hij dan wakker word leek het net een droom voor hem.
Er zijn nog geen reacties.