Foto bij 4. Caspian

Yoooo!!!!!!

Als ik wakker word zijn ze weg, ik hoor zwaarden tegen elkaar aanslaan verderop. Ik sta op, rek me uit en ga kijken. Ik zie Peter en een Telmarijnse jongen vechten, eb er staan behoorlijk wat Narniërs om heen. Ik sta al klaar om te helpen, maar dan hoor ik Rippertjiep. Rustig Maya, dat is prins Caspian hij helpt Narnia. Oh oke, leuk je weer te zien. Waar ga je eigenlijk slapen als ik vragen mag? hier buiten denk ik. Is dat niet gevaarlijk Maya? Nee, en als dat wel zo is, kan ik me prima verdedigen. Daar heb je gelijk in, maar ik ga weer, anders is het wel verdacht. Doei Rippertjiep. Ik kijk nog even naar het gevecht en verstop me onder een paar struiken. Pa, als je me hoort, wil je me dan een wijze raad geven en/of een vriendin. Ik ging slapen en droomde dat ik in een mooi bloemenveld was en verderop zag ik Aslan staan, pap? Ja Maya, kom maar hier. Ik heb je gehoord, maar het is beter om nog even in de schaduw te blijven. Oke pappie. Ik heb ook gezien dat je die Peter wel ziet zitten. Ik werd waarschijnlijk zo rood als een tomaat, ja Pap. Fijn om te horen, maar pas op Maya, liefde maakt blind. Ja Pappie. Slaaplekker Maya, doei pap. Even later werd ik wakker gegil, en stond op en rende er naar toe.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen