Sorry dat ik lang niet schreef...
Had het druk en soms had ik gewoon geen zin...

Hope you like it(H)

|| You only know how important she is for you if you lose her ||

Ik kijk naar Rose die op mijn schouder ligt te slapen. Het is raar om me voor te stellen dat ik haar bijna kwijt was. Hoe ze het vol gehouden heeft weet ik niet.. Ze zag er verschrikkelijk uit.. Maar op een of andere manier nog steeds zo mooi.. Verliefd? Dat kan ik niet meer ontkennen..
Ik had het graag anders gezien.. Dit kan onze vriendschap verpesten, maar dat ik op eigen risico.. Een "nee" heb je een "ja" kan je krijgen. Na een tijdje voelde ik mijn shirt nat worden, ik keek verbaast op en zag glinsterende tranen uit Rose's oog op mijn shirt belanden. Uit haar ademhaling kon ik merken dat ze nog steeds sliep. Als ze wakker is toont ze geen emoties. Maar blijkbaar geld dat niet voor haar slaap. Dit is de Rose die ik ken, een gevoelig breekbaar meisje die niet bang is haar emoties te laten zien. De Rose die ik net in het ziekenhuis zag.. Het was haar niet.. Het was Rose niet.. De altijd sprankelende ogen waren gedoofd. De lieve glimlach die iedereen liet smelten was vervangen voor een duidelijke fake smile. De echte Rose was lief en zachtaardig.. Deze Rose was Hard voor iedereen, maar vooral voor haarzelf, wat ze zich volgens mij niet eens realiseert. Ik weet niet hoe het verder moet zo.. maar ik weet dat het wel even gaat duren voor ze weer de oude is.
Op dat moment vlogen we de bocht om en schoot Rose's hoofd de andere kant op en kwam met een bonk tegen de deur aan. Ze kreunde even en opende haar ogen. Verward keek ze om zich heen. Haar ogen vonden de mijne en ik glimlachte zwakjes, ze keek naar buiten, naar de landschappen die voorbij vlogen, nogsteeds met een verwarde blik in haar ogen. Maar dat duurde niet lang meer. Want na een paar seconde veranderde ze in een kwade uitdrukking.
'Bring me back' Siste ze naar me.
Ik kon haar alleen maar aanstaren. In haar mooie ogen die me gevangen hielden.
'I SAID BRING ME BACK'
Ik schrok op uit mijn gedachten.
'No' Antwoordde ik simpel.
Ze keek me met opgetrokken wenkbrauwen aan en herhaalde verbaast mijn woorden.
'No?.. Why not..'
'Why should i'
'Because i don't want to be with you, I will only stand in your way to the top'
'Why should you'
'You are getting famous Niall... A million of girls will want you and then i stand there and they will hate me and i jus-'
'No you will not stand in my way. You will stand by me in this game. With you i'm much stronger.
Why are you thinking so bad over yourself...'
'But i'm not strong enough to be there for you Niall. I was in the past.. but now i am week.
'No you are no-'
'Why would you even care, I have nothing to say to you. So don't talk to me or look at me, I will be gone after this ride. So bye and now.. shhhhttttt'
Ze draaide zich naar het raam en keek weer naar buiten met een lege blik.

|| Broken girls are not easy to fix, they always will stay broken, you only can make it less.. But how? You try something new maybe it works ||

Reageer (1)

  • xyourlovex

    Come in, Niall
    Woehoee
    #TeamNiallRosa
    Jaa,dat word em ^^
    Nee, je gaat het nii verpesten!
    Snell verderr <33

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen