Foto bij why do you wanna help me out of my problems ( Tom lovestory ) 113

Hey lieve lezers van me (:
Ik heb het nog altijd heel druk. Morgen geef ik voor de 4e dag alweer les. Ik kan niet geloven dat mijn eerste week er bijna opzit. Het is zalig maar heel vermoeiend en stresserend. Het heeft helaas een paar dagen geduurd voor ik dit stukje hier heb kunnen schrijven. Nog 1 week stage hierna en dan is het vakantie, dan zal ik weer iets vaker kunnen schrijven onder het blokken door. (:

Dank jullie wel voor alle steun en lieve berichten, het deed echt goed om dat te lezen! (:

groetjes magiclove

Het was weer zover. De dag des oordeel. Oké lekker overdreven maar zo voelde het wel. Om de één of andere reden voelde je jou zenuwachtiger als anders. Zou het zijn omdat er daarna nog maar 20 kandidaten overbleven? Waarschijnlijk wel. Je at je ontbijt op dat Tom speciaal voor jou gemaakt had. Tom en Bill waren weer mee opgestaan om mee te gaan en zaten bij jou aan tafel. Opeens kwam Gustav naar beneden en ging naast Bill aan tafel zitten. Gustav: “Ik dacht dat jullie al vertrokken waren.” Bill: “Bijna.” Gustav nam een broodje en begon ook zijn ontbijt klaar te maken. Toen je klaar was, ruimde je jou bord af zoals ook Tom en Bill hadden gedaan en stapte je naar de gang toe om je schoenen aan te doen. Daarna liep je terug naar de keuken, zei dag tegen Gustav, die jou dan weer een knuffel gaf en veel succes wenste. Je nam de hand van Tom vast en jullie liepen samen naar buiten toe. Jullie reden in Tom’s wagen naar de auditie toe. Je probeerde een hele tijd om aan iets anders te denken maar het lukte je maar niet. Misschien dat praten helpt? Dacht je. Jij: “Bill, hoe is je date nu eigenlijk gisteren geweest?” Je draaide je naar hem om aangezien hij op de achterbank zat en jij op de bijrijdersstoel. Je zag hem rood worden maar wel een enorm grote glimlach op zijn gezicht had. Bill: “Het was geweldig!” Jij: “Kom kom Bill, ik wil details horen of moet ik Annelies bellen?” Bill werd nog roder dan hij al was en schudde zijn hoofd. Jij: “Vertel dan.” Bill: “Ehm wel ehm we zijn ehm een soort van gaan picknicken en wel het was leuk en ehm ja ik heb haar dus gevraagd of ze mijn meisje wou zijn.” Jij: “Aww cute.” En ja hoor, het onmogelijke gebeurde, Bill zijn wangen werden nog een tint roder. Nu waren ze echt vuurrood. Moesten jullie niet in een auto zitten had je hem in de wangen geknepen zoals een oud vrouwtje zou doen met de woorden ‘mijn jongen wordt groot’. Je grijnsde even om die gedachten en draaide je toen terug om zodat je goed zat. Tom: “We zijn er bijna.” Meteen voelde je de stress weer opkomen. Oh nee, waarom? Niet veel later parkeerde Tom de auto en stapten jullie uit. Tom: “Gaat het schat?” Jij “Een beetje zenuwachtig, niks erg.” Tom pakte je vast en af je een lekker lange knuffel. Bill stond er maar een beetje zielig bij dus trok je hem mee in de knuffel waardoor hij in de lach schoot. Tom: “Kom dan gaan we naar binnen.” Jij: “Ik ga eerst een sigaretje roken.” Tom: “Ik dacht dat je ging stoppen?” Jij: “Wel morgen is een nieuwe dag.” Ook Tom nam een sigaret en stak die op. Hij gaf zijn aansteker aan je zodat ook jij je sigaret kon aansteken. Jij: “Dankje.” Je leunde een beetje tegen hem aan en hij sloeg zijn arm langs achter om je middel. Zo bleven jullie staan tot jullie sigaretten op waren en toen gingen jullie naar binnen toe.

Reageer (3)

  • KiliXxEagle

    aaaaaaaaaaw. Hoe cute. en lief. <3

    snel weiter bitte! (flower)

    9 jaar geleden
  • jumbielove

    Verder gaaaaaaaaaaan

    9 jaar geleden
  • Luckey

    gaat goed komen gewoon
    Zeker met tom en bi erbij
    En met tom zeker :) (H)
    Snel verder please

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen