O11.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (12)
Plan B lijkt me een heel goed idee, hou je heus niet in Mary ^^
9 jaar geledenAsh moet het eerste vliegtuig naar Alaska pakken zodat hij z'n peanuts eraf vriest... Echt... Ugh. Wat een hekel heb ik aan hem, en hij is alleen maar een personage! Chapeau dus, dat je hem zo levensecht kan maken. Een levensechte kwal, dat wel, maar hé, levensecht!
9 jaar geledenEn Louis... Lieve leuke Louis, die echt wel kan voetballen. Mary's pa laat hem straks nooit meer gaan. Ik hoop het. Ik hoop het echt. En dat Mary hem ook nooit meer laat gaan. Want godgloeiende wat zou ik graag een Louis inhuren. Hij wordt wel verliefd op haar, ik voel het aan mijn water!
Nu ga ik geduldig en lief wachten op het voetbalhoofdstuk waarin Louis vethard gaat winnen van Ash. Ja...
Ik HAAT Ash. Hij is zo'n gigantische kwal, en Mary is veel meer waard dan zo'n loser van laagste niveau vaarvan de hersenen in de broek zit. Hij zou al een stijve krijgen als een meisje haar veters ging strikken! Ik kan niet geloven dat zo'n schatje als Hayden zo'n grote lul heeft als broer.
9 jaar geledenMary, ga voor Louis. Zie je wel? Je fantaseert al over hem en zijn gespierde borstkas, dus ga er voor. (En als jij het niet doet, dan doe ik het.... gna gna.) Louis is veel beter dan Ashkaas (Jep, de nieuwe bijnaam is gecreëerd.). Hij is professioneler, beter, lekkerder, schattiger, sexier, alles. Hij is het beste voor jou Mary, he would be lucky if he has you as his wife.
Oehh, nu kan ik echt niet wachten op het volgende stukje! Ben heel benieuwd ^^
9 jaar geledenHahahha geweldig! Kan niet wachten op het volgende stukje!
9 jaar geleden